Jump to content

cd's?

Recommended Posts

Geplaatst:

mensen ik heb een vraag wie luisterd er eigenlijk nog wel eens cd's

want op mijn pc staat gewoon alle chille muzik die je maar kan krijgen van kempi tot jimmi hendrix

maar toen bedacht ik waarom luisterd eigenlijk niemand meer cd's want

een vriend van mij heeft zelfs al zijn grammophoonplaten uit de 60ties

op cd gezet en vannaf toen is ie weer cd gaan luisteren

luisteren jullie nog wel eens cd en waarom wel of waarom juist niet

ps:world of warcraft

Geplaatst:

's uh? bestaat dat nog lol : ik luister geen cd'smeer ->te lomp je kan geen andere liedjes zetten het moeten altijd dezelfde 15 liedjes zjn ofzo

men pc staat vol van muziek ik zet het op een memory-stick of zo een klein usb-dingske

Geplaatst:

Verplaatst naar Beeld & Geluid Forum, aangezien dit topic daar beter op z'n plaats is :sigaar:

Ikzelf luister niet meer naar cd's, maar ik heb ze nog wel. Dat klinkt misschien vreemd, maar ik vind het leuk om muziek die ik écht goed vind ook origineel in mijn bezit te hebben. Na aankoop zet ik ze wel op m'n computer om alle muziek centraal te hebben, maar cd's heb ik dus nog wel. Bovendien is het kopen van cd's eigenlijk nog wel nodig omdat de muzikanten anders een grote bron van inkomsten zullen missen. Inmiddels is het wel mogelijk om betaald te downloaden, maar daar ga ik niet aan beginnen. Dan koop ik liever nog de echte cd, inclusief origineel hoesje en dergelijke natuurlijk.

Geplaatst:

Ik luister nog wel cd's. Ik heb wel veel liedjes op me computer staan. Maar de pc staat beneden. Op m'n kamer kan ik dan geen muziek luisteren. Maar ik heb er wel een dvd speler staan. Beneden luister ik muziek via de computer. En boven via de dvd speler. Dus ik gebruik nog wel cd's.

Geplaatst:

Tegenwoordig is het toch bijna bij iedereen MP3 muziek, dat is ook veel makkelijker om steeds een andere nummers erop te zetten ect. Dat doe ik dus ook. Maar daarnaast luister ik met mijn portable cd player ook nog geregeld cd's. Want als je een cd tig keer hebt beluisterd is het inderdaad niet meer leuk. Maar als je het een tijd niet meer geluisterd hebt en uit je stoffige kast nog wat aardige cd'sjes vindt is het weer een plezier (voor mij) om naar te luisteren ^_^

Geplaatst:

Ik luister al me CD's op de PC, dan doe ik ze gewoon rippen naar de PC.

Me nieuwste CD is The Infamous van Mobb Deep.

Geplaatst: (bewerkt)

Zijn jullie discodoof?Hebben jullie welleens het geluid van een mp3-tje met een cd vergeleken? Mp3 en Wma klinkt gewoon werkelijk bagger, ik heb al mijn muziek daarom op Cd's. En die Cd's draai ik op een degelijke audio-installatie, da's heel wat beter dan een mp3tje op zo'n logitech z- nog wat. (mediamarkt blokkendoos) Ik heb tot nu toe ongeveer 120 CD's, en dat worden er nog wel 10 keer zoveel. :D

En om het verhaal nog sterker te maken: Ik draai ook nog dagelijks elpee's. Voor de wereld-vreemde mensen: Dat zijn van die grote zwarte schijven. Waarom draai ik elpee's:

Ten eerste: Vette feeling, plaatje schoonmaken, erop leggen, naald erop

Ten tweede: Beter geluid dan cd's, en daarmee ontelbaar keer beter dan mp3

Ten derde: De hoes is mooier, lekker groot, ruikt lekker na karton

Ik heb tot nu toe ongeveer 60 elpee's, en die verzameling ga ik zeker uitbreiden. :tu:

Ook heb ik nog een proffessioneel Cassettedeck, maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks.

Bewerkt: door DJ Vincento
Geplaatst:

Ik luister nog maar naar 1 CD van Robbie Williams, anders heb ik ook geen goede CD's, voor de rest luister ik ook bijna nooit naar muziek.

Wie luisterd er nog naar CD's

hoe moet het anders dan?

ik begrijp niet waarom iedereen altijd muziek op de PC luisterd, of in elk geval niet waarom iedereen alles download, is toch niet handig. ik douw altijd maar al te graag een CD-tje in de CD speler, alleen buitenshuis gebruik ik de I-Pod.

Bewerkt: door 7ulian

Ik koop geen cd's meer. Af en toe luister ik nog wel eens een plaatje, maar ff een liedje downloaden is natuurlijk veel gemakkelijker.

De reden dat ik geen cd's meer koop is dat ik nooit alle nummers op een disc leuk vind. Je koopt het vaak omdat er bepaalde nummer(s) op staan die je leuk vind, maar nooit allemaal. Over ongeveer twee jaartjes heb ik een auto, en dan kun je natuurlijk niet anders dan cdtjes te kopen. Branden is ook nog een optie, maar om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen flauw idee hoe je dat doet :$ 0_0

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:
Zijn jullie discodoof?Hebben jullie welleens het geluid van een mp3-tje met een cd vergeleken? Mp3 en Wma klinkt gewoon werkelijk bagger, ik heb al mijn muziek daarom op Cd's. En die Cd's draai ik op een degelijke audio-installatie, da's heel wat beter dan een mp3tje op zo'n logitech z- nog wat. (mediamarkt blokkendoos) Ik heb tot nu toe ongeveer 120 CD's, en dat worden er nog wel 10 keer zoveel. :D

En om het verhaal nog sterker te maken: Ik draai ook nog dagelijks elpee's. Voor de wereld-vreemde mensen: Dat zijn van die grote zwarte schijven. Waarom draai ik elpee's:

Ten eerste: Vette feeling, plaatje schoonmaken, erop leggen, naald erop

Ten tweede: Beter geluid dan cd's, en daarmee ontelbaar keer beter dan mp3

Ten derde: De hoes is mooier, lekker groot, ruikt lekker na karton

Ik heb tot nu toe ongeveer 60 elpee's, en die verzameling ga ik zeker uitbreiden. :tu:

Ook heb ik nog een proffessioneel Cassettedeck, maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks.

toevallig ook de elpee van jimmi hendrix hij is geniaal

Geplaatst:

Ik luister ook Cd's .. Ik heb er redelijk veel hoor :)

-By The Way,Stadium Arcadium,One Hot Minute,Mothers Milk,Californicatoin,Blood Sugar Sex Magik,What Hits,Greatest Hits en Live in Hyde Park van de Red Hot Chili Peppers

-Full Circle van Pennywise

-Dance Of Death van Iron Maiden ( Niet dat ik Ghotic ben !!! In tegendeel :D )

En zo kunnen we nog even door gaan :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...