Squidward Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Ik luister cd's op mijn computer en evenveel op mijn cd-speler, en als het steeds dezelfde liedjes verwissel ik gewoon een cd. En ik verzamel ze ook dus ik vind het leuk om cd's origineel te hebben. Ik heb nu al een beste collectie cd's. Ik heb nu gewoon al meer dan 140 cd's in mijn kast en ik vind het geweldig om er zoveel te hebben. Een mp3 is handig voor buitenshuis, die kan jwe overal mee naar toenemen. Ik luister liever mijn cd's op mijn kamer dan op mijn PC beneden. Bewerkt: 24 maart 2007 door Squidward Reageren
Squidward Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik luister ook Cd's .. Ik heb er redelijk veel hoor -By The Way,Stadium Arcadium,One Hot Minute,Mothers Milk,Californicatoin,Blood Sugar Sex Magik,What Hits,Greatest Hits en Live in Hyde Park van de Red Hot Chili Peppers -Full Circle van Pennywise -Dance Of Death van Iron Maiden ( Niet dat ik Ghotic ben !!! In tegendeel ) En zo kunnen we nog even door gaan Vind jij Iron Maiden gothic? Maiden is klassieke Heavy Metal, verreweg van dat softe Gothic- genre met die fucking Evanescence en After Forever troep. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.