Jump to content

DVD rom

Recommended Posts

Geplaatst:

Yow jongens ik een harware probleem namelijk dat ik niet meer GTA SA kan spelen omdat de schijf ruimte van mijn DVD-rom zomaar verdwenen als iemand toch wel weet hoe ik e'm trug moet krijgen dan hoor ik e't graag

Geplaatst:

Beste Kamranoi,

Als ik je probleem zo kijk lijkt het wel alsof je San Andreas DVD kapot is. Daarom vraag ik je of je even op je DVD wil kijken of er krassen/vuil op zit. Als er vuil op zit moet je dit met een daarvoor bedoeld doekje erafhalen, als er krassen opzitten vrees ik dat je een nieuwe San Andreas moet kopen voor €20,- .

Succes ermee,

Ikkes.

Geplaatst:
Beste Kamranoi,

Als ik je probleem zo kijk lijkt het wel alsof je San Andreas DVD kapot is. Daarom vraag ik je of je even op je DVD wil kijken of er krassen/vuil op zit. Als er vuil op zit moet je dit met een daarvoor bedoeld doekje erafhalen, als er krassen opzitten vrees ik dat je een nieuwe San Andreas moet kopen voor €20,- .

Succes ermee,

Ikkes.

er zitten geen krassen op maar als ik het in de DVD-rom speler doe dan knipperen de lichtjes maar het probleem is dat ik geen CD-rw-station H meer heb omdat ie zomaar weg is

Geplaatst:

Je computer herkent je DVD-Speler dus niet meer als ik het begrijp. Als dat het geval is verwijs ik je door naar dit forum. Daar weten ze vast en zeker antwoord op je vraag. Als ik het fout heb moet je het maar zeggen.

Ikkes.

Ps. Je kan natuurlijk altijd kijken of de kabels er wel goed in zitten, even aandrukken wil wel eens helpen.

Geplaatst:

Aangezien dit niet meer over SA specifiek gaat, verplaats ik hem naar Hardware. Misschien weten ze daar een oplossing of weten ze hoe je hem (goedkoop) kunt (laten) maken... :)

Geplaatst:

Mag ik nou net eergisteren precies het zelfde probleem hebben gehad!

Ook gewoon opeens verdwenen. Ik heb het opgelost door naar de wizzard "nieuwe hardware" te gaan (configuratie scherm > printers en andere hardware en dan staat het in dat menuutje aan de linker kant boven aan) en dan die DVDrom speler te zoekken en opnieuw te instaleren. Daarna deed ie het gewoon weer helemaal goed!

Geplaatst:

Héél toevallig een diskette erin laten zitten? Dit probleem komt (soms) voor als je bij het booten een niet opstartbare diskette erin laat zitten.

Wat Nickonly zegt klopt, zo moet je het oplossen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Héél toevallig een diskette erin laten zitten? Dit probleem komt (soms) voor als je bij het booten een niet opstartbare diskette erin laat zitten.

Wat Nickonly zegt klopt, zo moet je het oplossen.

Als je een floppy erin laat zitten start je computer niet eerder op voordat je het floppy eruit heb gehaald ;)

Geplaatst:

Kijk even in dit topic, daar had iemand ongeveer hetzelfde probleem. De link gaat naar een post van mij dat misschien kan helpen.

Mvg,

Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...