ViceSunshine Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Ik krijg hilberto altijd wel dood, maar daarna krijg ik het pakketje maar niet terug . Iemand tips? EDIT: Heb je deze missie trouwens nodig voor de tweede van de "nep-agent"? Bewerkt: 18 maart 2007 door ViceSunshine Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Ik krijg hilberto altijd wel dood, maar daarna krijg ik het pakketje maar niet terug .Iemand tips? Handig om me te nemen: Health Armor SMG (Sub Machine Gun) Als je eenmaal het bericht krijgt dat Hilberto het pakketje al heeft rij je achter hem aan. Als je bij hem komt ga je naast hem rijden. Juan zal een Drive By gaan doen. Je kunt het proces versnellen door zelf ook een Drive By te doen. Als je hem eenmaal dood hebt stap je onmiddelijk uit en ren je naar het pakketje. Vervolgens ren je weer terug naar je auto en breng je het pakje terug naar Umberto. Als iemand je voor is herhaal je het proces van de drive by en het pakketje. Misschien kun je hier ook nog wat uithalen: Victor maakt kennis met Umberto Robina. Hij wil van Umberto weten wat er gebeurd is met Marty. Umberto zegt dat hij houdt van 'bitch fights'. Vic maakt hem echter duidelijk dat het hem niet echt interesseert waarop Umberto vertelt dat hij nogal houdt van mannen die zichzelf bewijzen. Victor vraagt zich af of hij op hem kan rekenen, aangezien Umberto zelf jaren voor Marty heeft gewerkt. Victor moet zich eerst bewijzen en tonen dat hij 'ballen' heeft, voordat hij en Umberto kunnen samenwerken. Je moet een pakje gaan ophalen in Downtown. Juan rijdt met je mee. Hij zal Umberto verwittigen als je het pakje hebt. Je bent echter niet de enige die achter het pakje zit, er zijn nog anderen die er ook op uit zijn. Als je bijna bij het pakje bent, blijkt dat Hilberto het pakje heeft. Vermoord hem! Doe dit via een drive-by en neem het pakje. Breng het pakje naar de drop off in Viceport. Mission Passed!______ Hints en Tips Er zullen anderen proberen om het pakje voor je neus weg te snoepen, nadat de eerste eigenaar het 'afgestaan' heeft. Pas dus goed op. Juan helpt je al door te schieten naar tegenstanders en politie, vanuit zijn wagen. Als je zelf een sub-machine gun hebt, kan het geen kwaad om ook een drive-by te doen. Zorg voor een volle balk Health en Armor. Waarshijnlijk blijft je Wanted Level niet op 0. Wees dus voorbereid en pas op voor wegversperringen van de VCPD. Bewerkt: 18 maart 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Hij lukt nog niet ... Weet iemand of je deze missie echt nodig hebt voor from zero to hero? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Hij lukt nog niet ... Weet iemand of je deze missie echt nodig hebt voor from zero to hero? Je moet alle missies gewoon voltooien wil je de verhaallijn uitspelen, dus je hebt niet zo heel veel keus vrees ik. Bij GTA San Andreas had je nog wel eens van die 'bijmissies', zoals die van Zero. Maar dat is in GTA Vice City Stories helaas niet het geval. In ieder geval, 'Nice Package' is heel makkelijk. Rijd eerst met de Cuban Hermes naar Downtown, wanneer je goed en wel in Downtown gearriveerd bent krijg je de melding dat Hilberto het pakje al in bezit heeft. Rijd dus gauw achter hem aan, en ram volop tegen zijn wagen in. Juan, de Cubaan die bij jou in de auto zit, zal drive-by's uitvoeren dus op een gegeven moment zal Hilberto uit zijn auto stappen en wegrennen. Stap nu zelf ook uit je auto, en ren achter hem aan. Zoals ASPHALT een paar berichten hierboven al zei is het handig om een Micro SMG in bezit te hebben, zo kan je Hilberto gauw doodschieten. Ren onmiddellijk naar het lijk van Hilberto toe om het pakje op te rapen (let ook op de vorm van het pakje, het pakje heeft namelijk de vorm van iets waar Umberto Robina - kennelijk - dol op is ), want voor je het weet hebben de andere Cubanen het pakje al voor je neus weggegapt. Ren nu weer snel terug naar je Cuban Hermes (een ander vervoermiddel is ook prima), en ga met topsnelheid naar de haven van Viceport. Aangezien je nu over de boulevard rijden kan, kan je dan ook je snelheid heel hoog opvoeren. Zó snel dat je de anderen achter je laat. Wanneer je bij de locatie gearriveerd bent zal Umberto Robina het pakje op komen halen, en heb jij de missie voltooid. Ik wens je veel succes met het behalen van deze missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Het is nog niet gelukt ... Maar toch bedankt!, ik zal maar terug verder gaan met lcs =) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Wat ik deed, is nadat Hilberto het pakketje heeft, hem drive-by'en en dan iemand anders het pakje laten pakken. Vermoord hem dan ook weer met een Drive-By, dan ben je in de buurt van de Pay'n'Spray. Dan rijd je daar snel heen om de Politie af te schudden en rij je rustig terug. Hij gaat nu wel lukken, Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
king-dragon! Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 als het echter niet lukt kan je ook natuurlijk ook een savegame aanvragen, daarvoor heb je nodig 1. een psp 2. een USB kabel als je niet weet hoe je dat doet, dan leg ik je het nu wel uit je sluit de usb kabel op de pc en ga dan op de PSP naar USB modus onder instellingen, dan maakt de computer een map aan, ga naar Start op je computer, en klik daarna op deze computer, je moet dan kijken onder ''stations met verwisselbaar medium" en klik op de aller rechtse map (bijv. verwisselbare schijf M) daarna klik je op de map PSP en daarna op de map savedata, je moet de gedownloade savedata (bijv. "from zero to hero") opslaan in savedata en pak hem daar uit. kijk dan op je psp of je die savedata wel goed is als je het nog niet weet kijk dan op de savegame aanvraag topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Ik heb 'm voor de ps2:p, maar nu is hij opeens heel gemakkelijk gelukt, bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.