kees1991 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) hallow. ik ben op zoek naar het orgineele windows media center boodscreen. maar ik kan die nergens vinden. kan iemand mij er bij helpen ?? Type: boodtscreen Stijl: windows Grootte: 1280*1024 Afbeelding: windows XP media center Tekst: alles wat er bij het bootscreen hoort. Rand: nee Kleuren: de orginele bootscreen kleuren. Bewerkt: 22 maart 2007 door RonaldVC
King Room Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Doe ik wel voor je!! Maar zal jij nog wel even een afbeelding willen posten? Google - Windows XP Media Center Of moet ik gewoon deze doen? >>KLIK<< Maar dan even mooi maken en een boodscreen van maken zoals dit Ik zal het z.s.m. af proberen te krijgen!! MvG. King Room Aanvraag Voltooid! Ik heb mijn best gedaan om het zo echt mogenlijk te lijken!! Veel Plezier ermee!! MvG. King Room PS: Nog vragen kan altijd!! Via Pb!! Bewerkt: 19 maart 2007 door King Room
kees1991 Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 erg bedankt. ik vint hem heel mooi. bedankt. (o en sorry voor de laate reactie)
King Room Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Zo te zien is hij niet op goede formaat daarom upload ik hem nog maar is een keer!! WMC BootScreen Goede formaat!! Veel plezier nog!!
Recommended Posts