Jump to content

amphibious assault

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze missie vind ik moeilijk want ik kan niet onder die stenen zwemmen in het begin heeft iemand tips laat het ff weten :Y

Geplaatst:
  gekkieJ01 zei:
Deze missie vind ik moeilijk want ik kan niet onder die stenen zwemmen in het begin heeft iemand tips laat het ff weten :Y

Je moet duiken voor onder die stenen te geraken als je duikt moet je even goed doorzwemmen en dan moet je lucht happen en dan de volgende doen tot dat je naar het ship moet varen .

Hopelijk helpt dit :dans:

Geplaatst:

Ik had in het begin ook moeite met zwemmen, maar eigenlijk is het heel makkelijk. Heb je de pc versie? Zwem gewoon boven water totdat je niet meer verder kan. Nu moet je onder water zwemmen om verder te komen. Met CTRL duik je naar beneden. Zwemmen onderwater doe je met Spatie. Met de pijltjes of de muis kan je de richting bepalen. Ga zo door totdat je de parcour voorbij bent.

Nu moet je in de open zee naar de boot zwemmen. Zwem gewoon boven water. Met Spatie ga je sneller. Als ze je zien, duik je onderwater (CTRL). En zwem je weer met Spatie. Ik zou gewoon langs de boot zwemmen en niet onder door. Maar je moet zelf zien wat je makkelijker vind.

Ga nu de boot op. Schiet iedereen neer. Je kan het beste een Shotgun of een minigun gebruiken. Onderweg naar waar je de bom moet planten, komen er ook bewakers aan. Schiet ze neer of dood ze met een mes. Plant dan de bom.

Je moet nu weer terug aan land. Doe hetzelfde als toen je naar de boot heenging. Mission passed!

http://nl.wikigta.org/index.php/Amphibious..._San_Andreas%29" target="_blank">Hier kan je ook nog tips vinden.

Veel succes!

Geplaatst:

MAar me zuurstof is dan al op en ik weet niet hoe je snel kan duiken heeft iemand oplossingen?

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet trainen in de sport school om langer te kunnen duiken. Ik raad je aan om in de sport school te gaan fietsen en/of hard te lopen. Je krijg daardoor een betere stamina en kan dan langer duiken en sprinten.

Hier een kaartje van waar sportscholen zijn:

naamlooshf8.th.jpg

klik om hem te vergroten.

Bewerkt: door RobbertR
Geplaatst:

Ik kan hem niet doen woozy en ik waren aan het gamen en toen won woozy en toen was ik buiten en toen was er weer een rode marker weet iemand iets voor dit? :duh:

Geplaatst:
  gekkieJ01 zei:
Ik kan hem niet doen woozy en ik waren aan het gamen en toen won woozy en toen was ik buiten en toen was er weer een rode marker weet iemand iets voor dit? :duh:
Dat betekent dat je zogenoemde Lung Capacity nog niet hoog genoeg is, wat je wel nodig hebt voor het doen van deze missie. Dit kun je oplossen door onder water te gaan zwemmen. Doe dit een aantal keer achter elkaar om je Lung Capacity te verbeteren. Na een tijdje is die capaciteit hoog genoeg om de missie Amphibious Assault te doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...