.Antonio Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Ik denk dat dit mijn beste signature is, daarom zou ik het zeer waarderen als jullie zeggen wat jullie ervan vinden Versie 2: Bewerkt: 18 maart 2007 door .Antonio Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Zeer nice. De lichtinval vind ik heel mooi. Het effect bij de onderkant van de render vind ik ook heel mooi. Font is goed geplaatst, een mooi geheel. Het enige wat ik wat minder vind zijn die zwarte stippen. 87% Reageren
.Djanick Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 ben er eigenlijk zowat sprakenloos van zo mooi is die alleen bij zijn hand lijkt het jmmr genoeg iets los te komen van de sig maar verder echt prachtig! 9/10 Reageren
White Gold Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Mijn eerste indruk was meteen al "Schitterend". Een uitstekende render. Die ondergrond heb je ook goed gebrushed en alles past perfect bij elkaar. Je naam staat er ook heel erg goed in samen met Shadow. Die hand, zoals al gezegd door Djani, valt wat buiten de boot, maar dat is een schoonheidsfoutje zullen we maar zeggen. Je border is ook gewoon goed. Ik heb eigenlijk niks meer te vertellen. Een dikke 9. Reageren
.Antonio Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Zeer nice. De lichtinval vind ik heel mooi. Het effect bij de onderkant van de render vind ik ook heel mooi. Font is goed geplaatst, een mooi geheel. Het enige wat ik wat minder vind zijn die zwarte stippen. 87% ben er eigenlijk zowat sprakenloos van zo mooi is diealleen bij zijn hand lijkt het jmmr genoeg iets los te komen van de sig maar verder echt prachtig! 9/10 Mijn eerste indruk was meteen al "Schitterend". Een uitstekende render. Die ondergrond heb je ook goed gebrushed en alles past perfect bij elkaar. Je naam staat er ook heel erg goed in samen met Shadow. Die hand, zoals al gezegd door Djani, valt wat buiten de boot, maar dat is een schoonheidsfoutje zullen we maar zeggen. Je border is ook gewoon goed. Ik heb eigenlijk niks meer te vertellen.Een dikke 9. Bedankt voor deze rates gasten! Dat waardeer ik! Ik heb btw de achtergrond niet echt gebrushed maar gesmudged maar er allemaal effecten overheen gedaan. Zijn er nog meer rates? Ik heb 'm een beetje bewerkt. Die zwarte bolletjes weg, en de hand gefate. Ook heb ik nog een C4D'tje erin gegooid. Wat vinden jullie er nu van? Edit: oeps, dubbel post Bewerkt: 23 maart 2007 door Dutchy3010 Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik heb 'm een beetje bewerkt. Die zwarte bolletjes weg, en de hand gefate. Ook heb ik nog een C4D'tje erin gegooid. Wat vinden jullie er nu van? Edit: oeps, dubbel post Mooi zo. Ik vind hem zo veel mooier! Reageren
BigM Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 WHOOOT! Geheel mijn smaak man ik ga hier geen rate van maken anders ben ik jaren bezig . Mooie render& goed geplaatst. Mooie c4d. Prima groote. Past leuk bij je avatar die er natuurlijk bijhoort. Leuke kleuren. Tekst wat simpel maar wel leuk geplaatst. Alles erg mooi gecombineert. Man respect+. Alleen door die tekst word het een 9.5 . Nou niet boos zijn KUTGW etc Reageren
.Antonio Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 WHOOOT! Geheel mijn smaak man ik ga hier geen rate van maken anders ben ik jaren bezig .Mooie render& goed geplaatst. Mooie c4d. Prima groote. Past leuk bij je avatar die er natuurlijk bijhoort. Leuke kleuren. Tekst wat simpel maar wel leuk geplaatst. Alles erg mooi gecombineert. Man respect+. Alleen door die tekst word het een 9.5 . Nou niet boos zijn KUTGW etc Bedankt voor je rate man! Ik laat de text zo omdat ik dat niet teveel tevoorschijn enzo wil halen . Meer rates? Reageren
.Antonio Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 *bumb* Nog andere rates plz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.