Kevin1993 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Gister heb ik mijn GTA:SA Geuninstalleerd en het weer opnieuw geinstalleerd maar mijn vader heeft het onderbroken en hij kan dus nu geen gta_sa.exe vinden dus probeer ik het opnieuw eerst uninstalleren en als ik dat gedaan heb en de computer opnieuw opstart en daarna gta san andreas setup begin staat er weer do you want remove completely......? Kan iemand mij helpen! Reageren
EXIT Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) gewoon bij ''want remove completely'' ok of yes klikken. en dan gewoon laten doen en als dat klaar is cd er uit en er in en instaleren ps @ hier boven. je hoeft niet te posten als je niet op zijn vraag antwoord Bewerkt: 18 maart 2007 door EXIT Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 In de map 'mijn documenten' vind je de map 'GTA San Andreas User Files' Het is mogelijk dat hij het weer doet, als je 'gta_sa.set verwijdert in die map. Succes Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik heb ook alle files(bestanden) van GTA San Andreas Verwijdert.. Allemaal? Ook de map San Andreas User Files in de map Mijn Documenten? Reageren
Kevin1993 Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik heb ook alle files(bestanden) van GTA San Andreas Verwijdert.. Allemaal? Ook de map San Andreas User Files in de map Mijn Documenten? alle files van GTA San Andreas!Ik die optie van GamerII ook al geprobeerd maar het lukt gewoon niet Ik BAAL ALS EEN STEKKER(DOOS ) Kunnen jullie me please verderhelpen >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de Edit-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. <<< Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik heb ook alle files(bestanden) van GTA San Andreas Verwijdert.. Allemaal? Ook de map San Andreas User Files in de map Mijn Documenten? alle files van GTA San Andreas!Ik die optie van GamerII ook al geprobeerd maar het lukt gewoon niet Ik BAAL ALS EEN STEKKER(DOOS ) Kunnen jullie me please verderhelpen >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de Edit-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. <<< Misschien heb ik goed nieuws ik had dit vroeger ook . Maak een gast account en probeer het daarop ik had dit vroeger ook en op mijn gast account speel ik nu gta sa . Hopelijk helpt dit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.