Jump to content

Wat moet ik nog doen?


Clowntje_93

Recommended Posts

Heey mensen,

Ik heb als het goed is alles gedaan maar ik zit nog op 96 %. :? :?

Kan iemand er even kijken wat ik nog moet doen want volgens mij heb ik alles gedaan. :?

Ik ben even voor je wezen kijken in je savegame en heb nog wel een aantal puntjes gevonden die je naar de 100% zouden kunnen lijden. Allereerst is de rifle range nog niet boven de 45 gehaald. Ik heb dit even geprobeerd, en na het behalen zat ik op 97% dus deze zou je nog moeten voltooien. Ook ben ik in je stats nog niet het kopje 'Stores Knocked Off' tegen gekomen. Dit zou betekenen dat je alle vijftien winkels in Vice City nog niet hebt beroofd. Dit is echter wel nodig voor de 100%. Verdere informatie over het beroven van winkels in Vice City kun je hier vinden. Verder ben ik niets tegen gekomen wat nog niet gedaan is. Dus deze twee puntjes moet je nog even afwerken. Mocht je dan nog steeds niet op de 100% zitten dan kun je altijd opnieuw je savegame hier posten. Veer succes!

@ Hieronder Ik heb niet eens een savegame gepost :puh:. Ook niets opgeslagen dus ;).

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Oké bedankt, maar volgens mij had ik Stores knocked off al gedaan hoor. Ik zal nog wel even kijken, maar heb je opgeslagen nadat je Rifle Range had gedaan want die wil ik wel zelf doen. :D

EDIT:

Ja, ik heb wel alle 15 stores beroofd.

Kijk maar:

naamloosza2.png

Wat moet ik dan nog meer doen? :N

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk gewoon even naar de 100% checklist en dan kijken of je het allemaal excact gehaald hebt. Je hebt wel 53 ijsjes verkocht, maar was dat allemaal in één tour, en zulk soort dingen. Je hebt gewoon nog niet alles gedaan, pak de 100% checklist erbij, ga alles afstrepen wat je al wel hebt gedaan en dan kom je er vanzelf achter wat je nog niet gedaan hebt. Heel simpel..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat lukt me nu zo 1 2 3 niet. Wie wil die dan effe doen want ik ben daar anders nog lang mee bezig. :D

Laat maar het is al gelukt. :D

Met de shooting range althans. Nu zit ik alsnog op 97%, maar ik zie ook alleen maar Trial By Dirt staan en niet die 2e(van de motor) dus die kan ik nog proberen.

2e EDIT:

Ik had Trial By Dirt én Test Track al gedaan(alleen raar genoeg staat Trial by Dirt niet tussen je stats als je voor het 1st een record hebt gevestigd :? )

Nou weet ik echt gewoon niet wat ik nog moet doen. :N

GTAVCsf1.b

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even je savegame bekeken en heb iets gevonden wat nog gedaan dient te worden. Bij Sunshine Auto's heb je nog niet de vier import/export listst voltooid.

Deze lijsten hangen bij de garages beneden, waar ook de straatraces gestart kunnen worden. Je moet hier de auto's van de eerste lijst naartoe brengen. Daarna zal er een nieuwe lijst verschijnen. Na vier lijsten is deze ook voltooid. Dan kun je kijken of je de 100% behaald hebt.

Lijst 1:

  • Landstalker
  • Idaho
  • Esperanto
  • Stallion
  • Rancher
  • Blista Compact

Lijst 2:

  • Sabre
  • Virgo
  • Stretch
  • Admiral
  • Sentinel
  • Washington

Lijst 3:

  • Cheetah
  • Banshee
  • Stinger
  • Infernus
  • Phoenix
  • Comet

Lijst 4:

  • Mr Whoopee
  • Pizza Boy
  • Caddy
  • Baggage Handler
  • Cuban Hermes
  • Voodoo

Bron: Wikigta

Link to comment
Delen op andere websites

Zag je het niet in de stats staan of zag je dat het bedrijf echt niet voltooid was? Want ik dacht dat ik het wel gedaan was maar ik ga wel even kijken. Bedankt! ^_^

Inderdaad, ik heb het nog niet gedaan. Ik edit wel als ik er klaar mee ben, en of ik dan op 100% zit of niet. :7

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten zijn de lijsten wel genoeg voor de resterende 4%, ook zijn deze niet in de stats te vinden, en zou het dús moeilijk zijn om te weten dat ze bestaan. Heb je de races ook al gedaan bij Sunshine, nu blijkt dat je daar al eerder dingen bent vergeten? Ik denk dat als je ze allemaal gehaald hebt dat je wel op de 100% bent. Voor vragen over waar auto's staan, kijk asjeblieft eerst even bij de zoekmachine, er zijn namelijk al zo enorm veel topics over auto's van die lijst, en dan met name de Virgo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...