Jump to content

Standaart aangepasten auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey mensen!

Weet iemand toevallig of je de tuning parts van de Wheel Arch Angels al standaart op de jester of de sultan ensow kan zetten? Dus dat als je een Jester tegen komt op de straat of spawn plek dat hij al verlaagde bumpers heeft en een spolier ensow.

En ik zou ook graag willen weten hoe je een bepaalde auto ergens een vaste spawn plaats kan geven.

M.v.g chzN. :bier:

:cya:

Geplaatst:

Nee helaas kom je zelf geen getunde wagens tegen.

Alleen jij kunt dat, door mensen in SA hebben zelf geen getunde wagens.

Even in het kort, ALLE wagens die tunebaar zijn kom je niet tegen.

Correct if I m wrong 0_0

Geplaatst:

Er zijn wel uitzonderingen. Denk maar aan sommige lowriders die soms wel, soms geen hydraulics hebben. Of wel of geen dak, en dat dat dan een hard of een softtop is (bij stallions) Maar dat zijn dan ook de enige.

Geplaatst:

Ok, maar ik bedoel meer van een bestand aanpassen.

Dus een bestandje anders instellen ensow.

Maarjah jmmr als het niet kan dan.

En weet iemand nog iets op mijn 2e vraag?

Daarmee bedoel ik dan dat ik auto's een andere vaste spawn plek geef. ( zoals in Grove4Life volgens mij)

Groetjes chzN. :cya:

Geplaatst:

Dan moe tje met de main.scm gaan lopen rommelen. Dan kun je met een programma een bepaalde code invoeren dat je die wagen op die plek laat spawnen. Je kunt ook wapen pickups en health en armor laten spawnen. Het probleem is, dat als je aan je main.scm rommelt, je een nieuwe savegame aan moeten maken. Ook is het erg lastig om die main aan te passen.

Geplaatst:

Okee bedankt proximitus,

Weet je ook welk programma ik moet gebruiken daarvoor?

Want dan kloot ik wel wat aan :eten:

Grtz chzN. :cya:

Geplaatst:

Als je wilt beginnen met .scm modding, raad ik je aan deze tutorial door te lezen. Alle basics worden hier uitgelegd en ook welke programma's je daarvoor moet gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...