Jump to content

Unieke stunt in Little Haïti


Baffie

Recommended Posts

Op de kaart met Unieke stunten staat een unieke stunt waar je mee op een gebouw kan komen met een Sparrow erop voor Chopper Checkpoint Little Haïti. Toen heb ik op www.all-vice-city.fr.st gekeken om te zien hoe die moest en toen stond er dat je persé over het aanplakbord moest gaan. Nou, daar ben ik al een paar keer overheen gevlogen en nog steeds heb ik die unieke stunt niet af. Weet iemand misschien hoe je die kan krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Is het misschien niet zo dat je hem al hebt gedaan.

2. Sommige Unique Jumps hebben juist dat duwtje naar rechts of links nodig.

3. Bij sommige Unique Jumps heb je een te korte aanloop dus neem eerst een bocht bijv.

4. Blijf het veel proberen het lukt vanzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de kaart met Unieke stunten staat een unieke stunt waar je mee op een gebouw kan komen met een Sparrow erop voor Chopper Checkpoint Little Haïti. Toen heb ik op www.all-vice-city.fr.st gekeken om te zien hoe die moest en toen stond er dat je persé over het aanplakbord moest gaan. Nou, daar ben ik al een paar keer overheen gevlogen en nog steeds heb ik die unieke stunt niet af. Weet iemand misschien hoe je die kan krijgen.

Rij je wel hard genoeg je moet genoeg snelheid hebben dan komt er zo'n camera dat je het schematisch ziet!

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, ik ben al hard genoeg gegaan met een PCJ-600, ik heb die speciale cameramode gehad, op www.all-vice-city.fr.st stond dat je het bord zeker voorbij moest zijn, en dan ben ik em voorbij en dan heb ik em nog niet terwijl ik zeker weet dat ik em nog niet heb. Of ik moet em een keer heel toevallig gedaan hebben dat ik het niet meer weet, maar ik weet nog toen ik de Little Haïti Chopper Checkpoint ging doen dat ik met een andere Sparrow naar dat gebouw vloog waar die opstond. Dus

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...