Baffie Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Op de kaart met Unieke stunten staat een unieke stunt waar je mee op een gebouw kan komen met een Sparrow erop voor Chopper Checkpoint Little Haïti. Toen heb ik op www.all-vice-city.fr.st gekeken om te zien hoe die moest en toen stond er dat je persé over het aanplakbord moest gaan. Nou, daar ben ik al een paar keer overheen gevlogen en nog steeds heb ik die unieke stunt niet af. Weet iemand misschien hoe je die kan krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 1. Is het misschien niet zo dat je hem al hebt gedaan. 2. Sommige Unique Jumps hebben juist dat duwtje naar rechts of links nodig. 3. Bij sommige Unique Jumps heb je een te korte aanloop dus neem eerst een bocht bijv. 4. Blijf het veel proberen het lukt vanzelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 probeer het met een pcj-600 het zal dan zeker lukken let wel op de hatians Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Ik heb hem net even geprobeerd... Er staat een Spearow op het dak... Je springt met de houten schans over de Spearow tegen het bord of er overheen. Als het niet in een keer lukt moet je sneller gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Op de kaart met Unieke stunten staat een unieke stunt waar je mee op een gebouw kan komen met een Sparrow erop voor Chopper Checkpoint Little Haïti. Toen heb ik op www.all-vice-city.fr.st gekeken om te zien hoe die moest en toen stond er dat je persé over het aanplakbord moest gaan. Nou, daar ben ik al een paar keer overheen gevlogen en nog steeds heb ik die unieke stunt niet af. Weet iemand misschien hoe je die kan krijgen. Rij je wel hard genoeg je moet genoeg snelheid hebben dan komt er zo'n camera dat je het schematisch ziet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Kijk, ik ben al hard genoeg gegaan met een PCJ-600, ik heb die speciale cameramode gehad, op www.all-vice-city.fr.st stond dat je het bord zeker voorbij moest zijn, en dan ben ik em voorbij en dan heb ik em nog niet terwijl ik zeker weet dat ik em nog niet heb. Of ik moet em een keer heel toevallig gedaan hebben dat ik het niet meer weet, maar ik weet nog toen ik de Little Haïti Chopper Checkpoint ging doen dat ik met een andere Sparrow naar dat gebouw vloog waar die opstond. Dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.