Nemean^inf Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Met fine liner de lijnen van potlood lijnen overgetrokken: Reageren
White Gold Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Heb je het helemaal overgetrokken of nagetekend? In ieder geval nog iemand die de kunst van het tekenen begrijpt . Auto's zijn bij mij wat minder, maar deze ziet er wel gelikt uit. Maar ik zal wel wat op en aanmerkingen geven, aangezien ik hem nogal kaal vindt. Je kan een deurkruk in de deur plaatsen, meestal is dat wel handig wil je in de auto kunnen. Ik zie ook geen remmen "brake callipers" zoals ze het zeggin in NFSU. De voorlampen schijnen best wel omhoog en ik denk niet dat je vliegtuigen wilt zien. Voor de rest is alles schitterend. Goede belijning ook. Ik vind hem een 8 waard . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Nagetekend, De deurkrukken zelf heb ik weg gehaald, dat zie je vaak dat heet cleanen, dan kunnen de deuren via een afstandsbediening open. Bedankt voor de comments. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.