Mr.dick Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 hey mensen, hoe kan ik een trailer van een vrachtwagen installeren? ik zie die mods niet in de rij staan van de auto's in de GTA mod installer.. wie weet hoe ik die trailers kan installeren? Greetz Nick Reageren
yvea0 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Doe het via IMG Tool Dat gaat zo Download eerst img tool start gta3.img ...:\program files\rockstar games\gta san andreas\data zoek dan naar de txd van die trailer. en verander de de naam in: <naamtrailer>_old.txd zoek dan de DFF van de trailer en doe het zelfde Kijk dan bij Commands en klik op add zoek dan de txd, en de dff van de trailer op. en druk op OK Tenslotte ga je naar Commands en dan doe je Rebuild Archive. Klaar. Je had dit beter kunnen doen in je andere topic.... http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=45940&hl= Bewerkt: 18 maart 2007 door yvea0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.