nizar555 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 bij wikigta wil ik graag het robbery outfit maar als ik bij de empire bulding kijk dan staat er unavaidble en het zelfde geld ook voor de tracksuit die wil ik ook graag kan iemand hoe ik ze avaidble kan maken?? plz reageer snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Verschillende outfits krijg je na een bepaalde missie, of nadat je een bepaalde empire hebt toegeëigend. Dus gewoon de storyline volgen, of lekker op pad gaan en de verschillende gangempires veroveren. Dit doe je door het voertuig dat buiten geparkeerd staat te laten ontploffen. Zodoende zullen er gangleden op je afkomen die je proberen om te brengen. Zodra je ze hebt uitgeschakeld dien je het gebouw te betreden via de groene marker bij de deur. Zodra je binnen bent zullen opnieuw een aantal gangleden aanvallen, zorg dus dat je snel handeld. Als ook deze gangmembers dood zijn, moet je nog een aantal documentenposten kapot maken. Dit doe je door erop te schieten. Vervolgens sta je weer buiten, En zul je een geldbedrag krijgen vanwege je succesvolle aanval. Het pand staat te koop, als je wil kun je het dus kopen, en er bijvoorbeeld een drugsfabriek of prostitutiebureau van maken. Bewerkt: 18 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nizar555 Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 JAA dat snap ik wel. maar bij mij staat er bijv als ik een durgs bulding (empire bluding) dan staat er bij mij unavedable wie weet hoe ik deze avadble kan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) [blaat ] Om even ietsjes preciezer te zijn: na de missie 'From Zero to Hero' kan je naar het oostelijke eiland (ook wel bekend als het 'Vice City Beach'-gebied), en vanaf dan kan je ook Empire-sites die het type 'Drugs', 'Smuggling' of 'Robbery' bevatten overnemen. Wanneer je dan dus een Empire-site van bijvoorbeeld de Sharks of de Biker Gang overneemt dat het type 'Smuggling' bevat, wordt deze optie automatisch beschikbaar bij het selecteren van je type Empire-site. Bewerkt: 18 maart 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.