Jump to content

gta 4 box shot


khymani

fake or real  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. echt of nep ?

    • nep
      4
    • echt
      1
    • weet niet zeker
      0


Recommended Posts

Zaterdag 10 februari 2007 - Rockstar North is alweer druk in de weer met de het vierde deel in de Grand Theft Auto serie. Elke keer als een nieuw deel in ontwikkeling is gaat dit gepaard met een hoop geruchten. Zo ook nu weer, want de officiële boxshot van GTA IV zou wel eens uitgelekt kunnen zijn. Website Qj kreeg namelijk onderstaande foto in haar mailbox. Echt of nep? Beoordeel zelf!

post-65519-1174228864.jpg

Bewerkt: door khymani
Link to comment
Delen op andere websites

Hm ziet er best wel real uit. Maar de groote van de cover past niet met de groote van het hoesje. Mooi gemaakt dus, maar waarschijnlijk is dit de zoveelste faker.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zal denk ik ook wel een fake zijn. Maar ik geef toe, hij ziet er erg goed uit :D

Let op de helicopter linksboven. Dat heeft elke GTA sinds VC.

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Is fake. Deze heb ik een hele tijd geleden ook al gezien. Ik heb zelfs de uitleg nog gelezen hoe die gemaakt is. Maar het ziet er inderdaad best goed uit.

Edit: Klik

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel een heel sterk punt is waardoor hij echt lijkt is het vakje met de heli linksboven. Sinds GTA III heeft R* bij elke GTA linksboven in het vakje een helicopter gezet. Kijk het maar na, het staat bij elke GTA(behalve GTA Advance)

Maar hij is wel nep want als er al een boxshot zou zijn zou die van R* komen.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Die plaatjes zijn allemaal uit een stripboek gejat, dat weet ik zeker. De plaatjes hebben namelijk allemaal verschillende tekenstijlen. Ik spreek uit ervaring, ik heb er namelijk een hobby van gemaakt om fake-hoesjes te maken. :bonk: Hieronder zie je een voorbeeld van mijn fakehoesjes, ik ga hem denk ik aanpassen d.m.v een helicopter in de linker boven hoek te plaatsen.

post-14738-1174233848.jpg

Plaatjes komen uit stripboek 'The Dead Enders'

Bewerkt: door DJ Vincento
Link to comment
Delen op andere websites

Al die plaatjes zijn nep. Er zijn al genoeg topic's hierover geweest. Er is nog niks bekend over GTA IV. Dus dan lijkt het mij sterk dat er al een Box Art bestaat.

Het lijkt mij verstandig om dit topic op slot te doen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...