Sdajafol Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Als je met oude muziek alles van voor de jaren '90 bedoeld heb ik wel een aardige lijst bands... Alle goede Metallica albums zijn van voor 1990, Slayer heeft ook in de jaren '80 hun beste platen gereleased, natuurlijk de oude black metal als Venom en Bathory kwamen op in de jaren '80, eerste albums van Death, en een flinke lading aan oudere (hard)rock bands die ik gaaf vind zijn van voor '90, en dan doel ik op bands als Deep Purple, Led Zeppelin, Steppenwolf etc... Reageren
ruttie Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 alle liedjes van robbie williams voor 1995 vind ik heel erg goed. daarna werd het steeds minder Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) alle liedjes van robbie williams voor 1995 vind ik heel erg goed. daarna werd het steeds minder Dan bedoel je Take That. Hier is hij namenlijk in 1995 uit vertrokken. Overigens is Take That inderdaad erg goed, Evenals Talk Talk wat ik er erg op vind lijken. Bewerkt: 19 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
kristof01 Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Mijn lijstje: ACDC (Zoek allemaal op youtube naar highway to hell, dan begrijp je me) U2 The Rolling Stones The Beatles John Lee Hooker The Police Sting Village People Bob Marley and the Wailers Pink Floyd! The Eagless ----------------------- Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) IK heb van bepaalde bands en zangers nog echte elpee's, hier een klein lijstje: The Wall - Pink Floyd (mijn favoritiet) Paris - Supertramp Wish You Were Here - Pink Floyd Hotel California - The Eagless ( aanrader!) Invisible Touch - Genesis Back in Black - AC/DC Raising Hell - Run DMC Cruisin' - Village People Dancing on the Ceiling - Lionel Richie Play and Sing The Blues - John Lee Hooker Grab it for a Second - Golden Earring Nog een heel bekend verzamel album: Maimi Vice II Sound Track Dit is een klein stukje van mijn verzameling aan elpee's. Ik heb nog veel meer elpee's, maar dat ga ik niet allemaal opnoemen vandaag. Van Village People heb ik trouwens ook nog een single met YMCA en The Woman op de B-kant. En het mooiste nummer ooit gemaakt is al gepost door summerbase : Hey You van Pink Floyd. Zooo Prachtig. Bewerkt: 19 maart 2007 door DJ Vincento Reageren
Wesley Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Highway To hell is een leuke hit, ook op Youtube.com te zien. Echt een oude style van muziek spelen. Zie de intro met name, hoe die gast speelt. De intro van die song is gewoon echt vet, als je pas echt een oude style wilt zien van spelen. Dan moet je de filmpje maar eens bekijken van, Van halen - Jump ! Verder begin ik de 90's ook wel cool te vinden. Leuke nummers zoals dit: http://www.youtube.com/watch?v=3QU0Z2vHBgA En dit is 1 van mijn favorieten: http://www.youtube.com/watch?v=q35wOCPvdKo << MOET je even luisteren! Reageren
Preddy Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 AC/DC heeft nog wel meer mooi spul, Highway to Hell is goed maar denk ook aan een Thunderstruck met een prachtige intro, of het o-zo bekende melodie van Whole Lotta Rosie. Anyways, wat ik <'90 luister: AC/DC Creedence Clearwater Revival Dire Straits David Bowie Deep Purple Free Gary Moore Golden Earring Guns 'N Roses Jimmy Hendrix Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd Metallica Santana Slade Ted Nugent The Who Van Halen Velvet Revolver ZZ Top Er zijn nog wel wat meer verdwaalde namen maar dat zijn dan alleen bepaalde nummers die ik daarvan goed vind. Reageren
SWYV Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 ik ben echt hartstikke fan van de "Santana" eerste lied van Santana die me echt opdrong was die van jaar 1969 en ja zeker: "Soul Sacrafice" dat ze hebben gespeeld op Woodstock 1969 en verder luister ik zo graag naar liedjes van Santana - She's not there - Put your lights on - Corazon Espinado - Primavera - Havana Moon - Maria Maria - Let the children play - Europa - Stormy - Hold on - Flor D'Luna - El farol ik heb Santana altijd bewonderd voor hun mooie muzieks enz.. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik luister ook oude muziek. Ik luister vooral de muziek uit de jaren 80 en 90. Daarnaast luister ik ook muziek uit de jaren 70. Nu zit ik in een reggae fase. Ik luister nu veel naar een Canadese reggae artiest. Zijn naam is Snow. Hij had in 1993 een grote hit in Nederland met het nummer Informer. Hieronder zal ik een lijstje maken van oude artietsen naar wie ik luister op dit moment. Artiesten: Rick Astley Digital Underground Howard Jones Modern Talking Marillion Hall and Oats Phil Collins UB 40 Reageren
Wesley Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 ik ben echt hartstikke fan van de "Santana"eerste lied van Santana die me echt opdrong was die van jaar 1969 Jah, de band van Joe Satriani is ook super cool! Ik luister nu ook nog elke dag naar Joe Satriani. Hij heeft zeer mooie gitaar stukjes, als het goed is zat Steve Vai ook in de band Santana, allebij super beroemd geworden, in hun oude, maar super coole band! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Oude muziek is gewoon de beste,zeker "classic rock" ^^ Lijstje 1.ACDC 2.Iron Maiden 3.Sex Pistols 4.Led Zeppelin 5.Meat Loaf 6.Rolling Stones 7.Guns n roses 8.Joan Jett 9.The Who 10.Pink Floyd 11.Aerosmith 12.santana 13 Black Sabbath 14.Van Halen 15.Deep purple 16.Kiss 17.B-52's. Staan niet in volgorde hoor Reageren
profile Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 ikke Dit is een van de tofste muziek ter wereld. ik luister: -acdc -michael jackson -run dmc of die toch het meest Reageren
Classic Rock Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Jep, Classic Rock wat men er al niet van kan maken City FM is gewoon de nederlandse zender waarop ze die dingen draaien, ik ken zo goed als bijna alle bands die onder het genre classic rock hebben gespresteerd, moet ook wel :-), Favorite, misschien een paar maar ik heb nu ruim 15.000 nummers op me Ipod alleen classic rock dus het is moeilijk te betamen wat ik nu het meest luister.. Skynyrd, Tom Petty & The Heartbreakers enzo, gewoon lekker Southern classic rock :-) Waarom is er trouwens geen ' gang ' van Classic Rock gangers? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Nou ja Freek! Wij hebben dus dezelfde smaak. Ik hou ook wel van Hip-Hop, maar oude muziek, daar kan ik zo ernstig lang naar luisteren. Je hoort gewoon die smaak die je nu niet zo vaak meer hoort. Pink Floyd is een goede band, je hebt zoveel die het goed doen. Op Veronica heb je nu ook de top 880 van de jaren 80! Dat luister ik steeds en zoveel liedjes ken ik, terwijl ik 12 ben, helaas is het bijna afgelopen! De meeste liederen zijn gewoon top, waar je echt lang van kan houden. The Buggles met Video Killed The Radiostar is gewoon de topper vind ik. De meeste bands hoor je nu ook nog, maar de jaren 80 tot 2000 waren gewoon vet goede liederen die erin zaten. Daarom hou je het vaak in je kop de songteksten. Zelfs de ouders houden er heel erg van. Van mijn pa heb ik eigenlijk al die liedjes zowat geleerd. Hier een stukje van SB waar ik het helemaal mee eens ben:De teksten zijn ook vaak uit het hart gezongen en de artiesten zingen puur op gevoel, omdat ze menen wat ze zingen. Ook kwam de muziek industrie erg snel opzetten, en men kocht als een gek CD's in de winkels. Kleine bandjes die echte zang kwaliteiten hebben kwamen aan het licht en werden internationaal bekend. Natuurlijk is dit helemaal waar. Denk aan U2 enzo. Die zijn dus steeds bekend. Queen is een van de beste bands ooit, die vind ik zelfs echt de beste, ze hebben gewoon lekkere ritmes in hun liederen, helaas is Freddy overleden, anders hadden we denk ik meer van hen gehoord! Veronica is zo'n zender waar ik vaak naar luister door de oudere liederen, heerlijk natuurlijk. De gitaren, drums, noem maar op! Ik kan echt er van in slaap vallen van de mooie liedjes! Hier paar andere clips van goede bands(Mijn mening he!): Madness! Village People Phil Collins Lionel Richie Cyndi Lauper USA For Africa Tina Turner MadonnaZo, dit is eventjes genoeg. Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden, dan gaan we lekker er meer over praten als iemand dat wil! Reageren
Classic Rock Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Nu we toch bezig zijn^^, Waarom noemen we niet even het mooiets Classic Rock nummer op^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.