.Sharingan Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Ik ben ook fan van oudere liedjes. Paar voorbeelden ACDCVan HalenQueenBryan AddamsSurvivorGuns n Roses Reageren
Aeroplane Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 1983-Heden : Red Hot Chili Peppers De rest ? Kijk SB zijn post even. Dat bespaard werk Greettzzz..,, Reageren
Classic Rock Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Jep GNR houd iedere cr fan wel van denk ik zo^^ Reageren
BigT Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik luister naar heel veel Oldskool Hiphop. Reageren
Squidward Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Jaren 80 METAL: Iron Maiden Testament Exodus Metallica(de oude) Slayer Bewerkt: 24 maart 2007 door Squidward Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik hou niet zo van oude muziek. Vind het maar hippie achtig. Maar sommigen luister ik wel, zoals Phil Collins, Hall & Oates, Beatles, The Outfield enzo . Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Ik hou niet zo van oude muziek. Vind het maar hippie achtig. Maar sommigen luister ik wel, zoals Phil Collins, Hall & Oates, Beatles, The Outfield enzo . Ik weet niet wat jij bedenkt bij oude muziek, maar oude muziek is niet bepaald hippie-achtig. Alleen die vrolijke jaren 60 nummers misschien, maar voor de rest is er niet veel hippie-muziek. (Pink Floyd, AC/DC, The Rolling Stones, Genesis kan ik niet bepaald hippie-achtig noemen, de meeste muziek die hier gepost is ook niet trouwens) Bewerkt: 24 maart 2007 door DJ Vincento Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ik ben wel een groot jaren '60 fan, en jaren '80 als je dat oude muziek noemt. The Beatles, Bob Dylan, Prince en Michael Jackson heb ik veel CDs van Reageren
Jorair Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Ik heb momenteel 70 nummers is media player staan, waarvan er toch wel 55 vanuit de jaren '80 komen, je kan dus wel zeggen dat ik een oude muziekfanaat ben. Ik luister dan vooral naar Bruce Springsteen (40 liedjes in media player). I love rock. Bewerkt: 28 maart 2007 door Jorair Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Oude hiphop natuurlijk ook. Snoop Dogg, Dr Dre, NWA, Ice Cube die echte gangster shit. Niet die commerciële hap van tegenwoordig(P Diddy en Timbaland enzo). Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Oude hiphop natuurlijk ook. Snoop Dogg, Dr Dre, NWA, Ice Cube die echte gangster shit. Niet die commerciële hap van tegenwoordig(P Diddy en Timbaland enzo). Noem je dat oude muziek? We hebben het hier over heerlijek Seventies, en Eighties zoals Pink floys, Ronnie James Dio, Creedence Clearwater Rivival... Maja, iedereen z'n eigen smaak Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Alsof oude hiphop niet meetelt. Het meeste is dan wel van vorige decennium, maar we hadden het toch dacht ik over muziek die niet van deze tijd is? Daar hoort dit dan ook bij. Bewerkt: 28 maart 2007 door Clowntje_93 Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Van mij is het! Me lijstje: -Run D.M.C -red hot chilli peppers(voor de come back!) -U2 -LL cool J (of zow iets) -ICE-T -Snopo Dog Ben ook niet voor zoveel oude muziek. Bewerkt: 28 maart 2007 door sevaboy Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Oude hiphop natuurlijk ook. Snoop Dogg, Dr Dre, NWA, Ice Cube die echte gangster shit. Niet die commerciële hap van tegenwoordig(P Diddy en Timbaland enzo). Hij heeft ook een keer San Andreas gespeeld hoor Reageren
Puma Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Hmm.. Vroegah had ik nog wel eens de neiging een cd'tje van de Beatles op te zetten (wie kent ze niet) maar de laatste tijd zit ik meer dance te luisteren.. Thuis hebben we een soort van 'server' waar m'n vader alle foto's, muziek (legaal gedownload met AllOfMp3) en meer op zet. Hij is de laatste tijd helemaal weer in zo'n 'rock' waan, dus ik krijg al die cd's van bands als Cream en namen die ik niet kan herinneren te horen.. Vaak is het wel leuke muziek alhoewel er soms platen tussenzitten waarvan je echt denkt van "Hoe komt zo iemand erbij om dit te maken?!". Laatst was ik dus een beetje aan 't rondneuzen op de server en besloot maar eens om de "Aerosmith" map eens uit te checken (stond bovenaan in de lijst) en daar zaten een paar leuke nummers tussen, die heb ik net zolang gedraaid tot m'n moeder me met een zeurdeig "Alsjeblieft" vroeg om het uit te zetten omdat ze het onderhand wel 50 keer had gehoord xD! Verder speel ik zelf ook nog gitaar en daar kan ik verschillende 'classics' op spelen (kan/kon, dat was een tijdje geleden) zoals "Yesterday", "Norwegian Woods van de Beatles, "Hotel California" van de Eagles, "Stareway to Heaven" van Led Zeppelin en ga zo nog maar even door.. Eigenlijk alle leuke nummers waar een technisch gitaar-stukje in zit . PWC, Grtz Puma. "Boooorn... Born to be alive" Bewerkt: 29 maart 2007 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.