King Room Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Ik heb hier z'n 3 uurtjes aan gewerkt!! En ik vind het resultaat wel redenlijk!! Ik plaats hem in een link, want de toegepaste grootte is niet toegestaan hier op de forum. >>Klik voor DESIGN<< Graag een Comment, RATE, TIPS!! Edit: Er zit geen border omheen ben ik vergeten!! Bewerkt: 18 maart 2007 door King Room Reageren
Youp Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Nice, maar ik kan nog wel een tipje geven. Werk met paint.. Net als blokcement. Reageren
.Antonio Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Nice, maar ik kan nog wel een tipje geven. Werk met paint.. Net als blokcement. Waarschijnlijk werkt Kingroom met Photoshop, en dat is zo ongeveer 10x beter dan paint en ongeveer 99.3x uitgebreider dan paint. Dus eigenlijk is dit het tegenovergestelde van een tipje . Reageren
King Room Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Nice, maar ik kan nog wel een tipje geven. Werk met paint.. Net als blokcement. Waarom PAINT?? Photoshop is een beter programma hoor!! En wat is Blokcement? Reageren
Ferre Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Nice, maar ik kan nog wel een tipje geven. Werk met paint.. Net als blokcement. Waarom PAINT?? Photoshop is een beter programma hoor!! En wat is Blokcement? Dit is blokcement: http://www.gtaforum.nl/index.php?showuser=59715 Je design is wel mooi. Alleen de renders (vooral de randen) zijn verder ook niet echt bijgewerkt - er alleen rechtstreeks ingeplakt. Je ziet nog wel wat witte randjes, en de kwaliteit van sommige plaatjes is gewoon wat minder. 72% - Jammer van de renders, want daar gata het bij dit design juist om. Reageren
King Room Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Je design is wel mooi. Alleen de renders (vooral de randen) zijn verder ook niet echt bijgewerkt - er alleen rechtstreeks ingeplakt. Je ziet nog wel wat witte randjes, en de kwaliteit van sommige plaatjes is gewoon wat minder.72% - Jammer van de renders, want daar gata het bij dit design juist om. Ja die randen van de Renders vindt ik moeilijk om dat goed te maken dat het wel mooi is!! Heb jij daar misschien een TIP voor FERRE? Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Nice, maar ik kan nog wel een tipje geven. Werk met paint.. Net als blokcement. Hahahahhahhahahahahahahahahahahhahahahahahahaha!!!! Zou ik niet aanraden als ik jou was hahahahaahah!!! Okee even On-Topic: Ik vind het idee zeker leuk maar ik vind de uitwerking iets minder Hij is te 'hard' zeg maar, bij sommige stukjes is die gewoon heel veel te scherp Maar ik vind het niet verkeerd dus geef je een 7.2 Reageren
lee-roy Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 het lijkt een plaatje van googleen dan gewoon filter>render>lights effect ofoz verder niks Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 het lijkt een plaatje van googleen dan gewoon filter>render>lights effect ofoz verder niks Lijkt me niet als die er 3 uur aan gewerkt heeft.. Reageren
Ferre Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Je design is wel mooi. Alleen de renders (vooral de randen) zijn verder ook niet echt bijgewerkt - er alleen rechtstreeks ingeplakt. Je ziet nog wel wat witte randjes, en de kwaliteit van sommige plaatjes is gewoon wat minder.72% - Jammer van de renders, want daar gata het bij dit design juist om. Ja die randen van de Renders vindt ik moeilijk om dat goed te maken dat het wel mooi is!! Heb jij daar misschien een TIP voor FERRE? Layer > Matting > Defringe Layer > Matting > Remove White Matte Of gewoon de inblend techniek met Feather en dan tussen de 0,1 en de 0,8 doen. En als sommige renders wat minder zijn gedaan dan nog een beetje bijwerken met de Earser Tool. Het handigste is tussen de 1 en 9 px (pixels) + Opacity op zo'n 55%. Bewerkt: 20 maart 2007 door Ferre Reageren
King Room Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Layer > Matting > Defringe Layer > Matting > Remove White Matte Of gewoon de inblend techniek met Feather en dan tussen de 0,1 en de 0,8 doen. En als sommige renders wat minder zijn gedaan dan nog een beetje bijwerken met de Earser Tool. Het handigste is tussen de 1 en 9 px (pixels) + Opacity op zo'n 55%. Bedankt voor de TIP 'Ferre', maar heb je ook een typ dan je de randen van het plaatje niet meer zo goed te zien zijn. Zodat het afgekapte stukje render wat minder opvalt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.