JasonStatham Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Paar goedkope spelletjes gehaald voor de ps4 en eentje voor de ps3: Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 PES 2015 voor 7 euro ( Xbox One versie ) Nog nooit een voetbalgame gespeeld in mijn leven, als ik het wat vind kan ik altijd nog een nieuwere versie kopen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 (bewerkt) Grim Fandango Remastered (Gratis PSN+) Ooit eens gespeeld op de computer vroeger maar kwam nooit verder dan het begin. Bewerkt: 5 januari 2016 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Zojuist EA Sports UFC voor €7,50 via Xbox Marketplace (Xbox One) Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 januari 2016 Rapport Geplaatst: 18 januari 2016 (bewerkt) Nou, vandaag salaris ontvangen dus even los gegaan in de PSN Store. Assassin's Creed: IV Assassin's Creed: Unity Assassin's Creed Unity: Dead Kings (gratieeeeeeeeeessss) Goat Simulator (ik wou op 60 euro eindigen ) Thief Tomb Raider Definitive Edition Totaal: 60,25 EUR Bewerkt: 18 januari 2016 door Ezra24rct3 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 januari 2016 Rapport Geplaatst: 18 januari 2016 Ik heb enkele dagen terug Undertale gekocht tijdens de sales. Geen geweldige korting (±25%), maar toch mooi. Assassin's Creed: Unity Assassin's Creed Unity: Dead Kings (gratieeeeeeeeeessss) Ooh, amuseer je ermee! (en hint: Speel Dead Kings zo snel je kunt, helpt enorm bij Unity zelf!) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 januari 2016 Rapport Geplaatst: 19 januari 2016 Heb ook weer een tweetal games aangeschaft, ook al heb ik al die andere nog niet uitgespeeld Maar goed, zo wel weer even geprofiteerd van de Januari sale. En nou alles uitspelen en niks meer aanschaffen tot Hitman. Al heb ik iets gehoord van een Heavy Rain remake voor de ps4 Batman: Arkham City, lijkt me een geweldige game. Arkham Asylum en Arkham City waren geweldige titels voor de vorige consolegeneratie die voor veel games erna een inspiratiebron zijn geweest. Heb hoge verwachtingen van deze next-gen game. Wolfenstein: The New Order, gewoon omdat ik veel behoefte had aan een FPS voor de PS4 en het wel hele aardige reviews ontvangen heeft Reageren
MovieGamer Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Life Is Strange (PlayStation 4) Eindelijk op disc uitgebracht. Reageren
Speedy_smart Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 nog tips voor goede XBOX one games om te kopen ? ik heb GTA V en EA access en Live GOLD Reageren
aron24 Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 (bewerkt) nog tips voor goede XBOX one games om te kopen ? ik heb GTA V en EA access en Live GOLD Van wat voor games houd je? Het is nogal lastig om te bepalen welke games je nou echt leuk vindt, namelijk. Plus dat dit niet het goede topic hiervoor is, dus een mod dit maar effe verplaatsen. Ontopic: Mijn laatst gekochte game is Liberty Stories voor op de Ipad. Bewerkt: 23 januari 2016 door aron24 Reageren
MovieGamer Geplaatst: 28 januari 2016 Rapport Geplaatst: 28 januari 2016 LEGO Marvel's Avengers (Wii U) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 januari 2016 Rapport Geplaatst: 28 januari 2016 Until Dawn, ben benieuwd Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Geplaatst: 31 januari 2016 GTA SA (Xbox360) €4,96 op Xbox Marketplace GTA IV (Xbox360) €4,00 op website Alan Wake Collector's Edition (Xbox360) €9,00 Reageren
Beltie Geplaatst: 6 februari 2016 Rapport Geplaatst: 6 februari 2016 Hitman Absolution voor de PC Weet dat dit spel er al een tijdje is maar even uitproberen voordat ik de nieuwe versie misschien nog ga kopen, als hij uit is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.