Flashingdemon666 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Gisteren Splinter Cell Essentials. Best wel een bagger besturing maar wel weer een echte splinter cell game. Reageren
Think Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 GTA IV: The Lost And The Damned Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Killzone 2 Maar ben er niet echt tevreden over. Reageren
Deluxo Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Gisteren Quantum of Solace bij de Makro. Lekker goedkoop. Was daar voor 21,95 ofzo. Echt leuk spel, alleen ik had hem niet gesaved, dus helemaal opnieuw. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Call of Duty World at War, in september gekocht en ik hoef nog lang geen nieuwe game! Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Crysis en Fallout 3 voor de PC deze morgen. Reageren
Zaahed Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Alvast: Call of Duty World at War. (Binnenkort) Reageren
wupie Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 overmorgen killzone 2 jippie Reageren
Nissan Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Empire Total War Me Too . Daarnaast heb ik ook Age of Empires III weer gekocht. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 GTA China Town Wars. ^^ Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Emergency 4.. Kuch Bedoel swat 2 en swat 3 stonden op de cd, Dus daarna maar het dubbelde Pakket, Emergency 3 en Emergency 4 en die kloppen wel, De productie van de game heeft bij de drukker een ernstige fout gemaakt, Waardoor heel veel mensen nu Swat 2 en Swat 3 thuis krijgen, Moet hem nog terug sturen, maar goed, Had emergency nog nooit legaal, Maar nu wel Eerst Proberen, Dan Kopen Wat ik overig Niet met GTA IV heb gedaan, Of met Battlefield series. Dat zijn meestal wel goeie game's Reageren
Zaahed Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Call of Duty World at War afgelopen Donderdag gekocht. Ik had hem eerst op Bol besteld maar hij kwam over 6 dagen en daar had ik geen zin in. Dus had ik tot Zaterdag moeten wachten maar toch niet want me Moeder en me Vader gingen Donderdag avond winkelen dus ik ging mee en heb Call of Duty World at War gekocht. Het is echt een super game vooral Online! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.