gta master 1 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 mijne laatste is gta vcs op mijn psp.. ik wil binnenkort nog moh heroes op mijn psp kopen:D Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik heb als laatste Def Jam Icon gekocht voor de Playstation3. Reageren
Jericho Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik heb als laatst Sid Meiers Pirates (psp) gekocht Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik heb nu Tony Hawk 4 gekocht Reageren
SamShine Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Halo 3 Dat kan niet, aangezien Halo 3 pas rond het einde van dit jaar uitkomt. Volgensmij bedoel je Crackdown, met toegang tot de 'public Halo 3 multiplayer Beta'. Wat dat kan uiteraard wel. Reageren
Tunix Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Tekken: Dark Ressurrection voor de PSP. Pasgeleden Platinum geworden, dus verlaagd van €50,- naar €20,-, vandaar dat hij nergens te vinden was. Een vriend van mij woont vlakbij Rotterdam Centrum, dus die had hem even in zo'n game-winkel gehaald voor me. Reageren
Blink Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Twee weken geleden heb ik op Donderdag mijn Playstation Portable White version binnen gekregen samen met de game Daxter. Omdat ik geen geduld had om eerst Daxter uit te spelen heb ik vorige week vrijdag toch maar Vice City Stories in huis gehaald. Twee top games bij mijn nieuwe handheld Wat afwisseling kan geen kwaad Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Dat moet FIFA 07 zijn voor de Nintendo Gamecube €20 bij de Bart Smit Zwolle. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Grand Theft Auto: Vice City voor de Ps2, ik had hem al op de P.c maar ik wilde hem ook graag op de Ps2. Reageren
.Djanick Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 laatste die ik heb gekocht is football manager 2006, en dat is ook de enige gekochte spel dat ik op de computer heb, ik heb het niet zo op spellen die ik moet kopen in de winkel want na 1 week word het toch alweer saai Reageren
Dizzee Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Super Mario 64 DS in mediamarkt (€33) en Pokemon Diamond (Import, €31) via cd-wow.nl, beide voor Nintendo DS natuurlijk. Binnenkort ook Tekken 5 Dark Resurrection platimum versie voor PSP. Kost maar 18 euro meer. :-) Bewerkt: 17 mei 2007 door Dizzee Reageren
Nickonly Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 1 Laatste? Ik heb er voor het laatst meteen 4 gekocht! Of eigenlijk 5! Maar je kan het ook zien als 2. Hu? Hoezo dat nou weer zul je denken! Nou, het zit zo: In een doosie zaten 3 spellen, en in een andere 2! Welke dan? Nou, in die 3-pack zaten deze: Cold War, Emergency Fire Response en Aerial Strike. (Ik wil namenlijk al heel lang 911 First responders hebben, maar ik dacht dat ie zo heette ) En in die andere was Battlefield 2 Boosterpack collection. En omdat daar 2 boosterpacks in ziten vind ik dat dat er 2 zijn . Die eerste was nogal een miskoop. Omdat 't dus een andere die ik eigenlijk wilde hebben. Ik had 'm gekocht omdat ie zo goedkoop was ($9.99), en omdat er nog 2 andere games bij zaten. Die andere is zeker geen miskoop. Eigenlijk zouden die boosterpacks niet op CDrom uitgebracht worden (Jeah right!). Helaas wasdie wel wat duurder dan $9.99. Maarliefst $19.99. Samen is dat dus ongeveer $30,-. En omdat de dollar nogal gunstig is, was dat dus zeker wel een koopje. En waarom zijn het dollars? Omdat ik dus in Amerika op vakantie was gegaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.