Sjaakswabber Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 Syndicate voor de Xbox 360, de game ziet er even mooi uit als Battlefield 3 met een science fiction sausje er over heen. Alleen de game is te kort, ik heb het gevoel dat ik nu al op het einde zit, jammer dat er weinig shooters meer zijn met 8 tot 10 uur gameplay. Laat Crysis 3 daarom maar komen. De cijfers die op internet staan 6en en 7en zijn onterecht, de game verdient zeker een 8 en hoger. Het is een game met dikke wapens en zeer mooie graphics, het verhaal is niet heel boeiend maar ook niet heel storend. Toch wel vreemd dat Modern Warfare 3 een kei hoog cijfer haalt op IGN en Syndicate daar maar een 7.5, je kan bij dit cijfer wel een punt bij schrijven wat mij betreft bij deze game. Zeker een aanrader ook net als The Darkness 2. Reageren
Isic Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 Laatste binnen gekregen is Saints Row The Third, wel leuk spel maar niet serieus maar maakt niet uit. En morgen heb ik ook Syndicate. Reageren
Pesimist Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Geplaatst: 24 februari 2012 Assasin's creed Revalations !!! Reageren
blackops Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Een PS vita 16Gb Uncharted golden abyss Fifa Football Rayman origins Reageren
Cheers. Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Bully Scholarship ed. opnieuw gehaald vorige was een koffievlek opgekomen maarja voor 15 euro is het niks Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 13 maart 2012 Rapport Geplaatst: 13 maart 2012 Vorige week had ik een PSVita gekocht met 8GB memorycard plus de game Unit 13, de game is erg verslavend en blijft leuk om iedere avond een paar uurtjes te knallen. Dit ook omdat de Unit 13 er mooi uit ziet en een goed coversysteem bied, alleen wel jammer dat na 4 tot 5 avonden een paar uurtjes knallen de game alweer afgelopen is. En ik ben best wel een aantal keer dood gegaan, dus als je echt goed bent is de game gauw uitgespeeld. Zeker die sluipmissies, die heb je klaar in 5 min per missie als je goed bent. Want die zijn allemaal erg aan de korte kant. Reageren
xoex23 Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Geplaatst: 15 maart 2012 Ik heb vanmiddag voor de lol Call of duty 2 aan gegeschaft, ben wel benieuwd naar de MP er van. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Geplaatst: 15 maart 2012 Ridge Racer voor de PS Vita heb ik aangeschaft, ondanks dat de game te kort is. Is de online modus wel erg leuk om te spelen, en zit daar wel genoeg plezier in om de game een tijdje verder te spelen. Verder is het wel een beetje een tegenvaller deze game, gelukkig kost het dan ook maar 25 euro. Want voor de volle mep is deze game niet aan te raden. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Bayonetta. Lastig spel met een lekker wijf wat het weer helemaal goed maakt . Reageren
Fezz Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Crysis 2 en Battlefield Bad Company 2: Vietnam DLC (En een piraat Dirt 3 ) Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Fifa Street en Angry Birds Space! Reageren
nevadaprince Geplaatst: 25 maart 2012 Rapport Geplaatst: 25 maart 2012 Battlefield 3 Back to karkland - Assasins creed revalations : The lost archive Reageren
Daantja Geplaatst: 26 maart 2012 Rapport Geplaatst: 26 maart 2012 heb laatst de hele valve collectie gekocht egt een **** nice alleen ze moeten gmod er bij doen Reageren
Wooods Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Geplaatst: 30 maart 2012 Een PS vita 16Gb Uncharted golden abyss Fifa Football Rayman origins Is het wat, na het testen van de Vita was ik wel enthousiast alleen de prijzen vallen me flink tegen. Volgens mij was dat Killzone 2, MW & MW2. Heerlijke games die de nodige woede kunnen uitlokken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.