moechy Geplaatst: 5 april 2012 Rapport Geplaatst: 5 april 2012 SSX. Man wat een tegenvaller van een game.. beste in de serie vond ik de On Tour. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Rayman Origins voor de PS Vita, op de PS Vita komt deze game het beste tot zijn recht. De graphics zijn zelfs nog iets mooier als bij de console versies, en het feit dat dit een game is die je onderweg echt wilt spelen. Thuis speel ik liever een shooter of een avonturen game, games als Rayman, Mario, en Sonic zijn leuk voor onderweg. Alleen met Rayman Origins ben je zeker wel 10 tot 15 uur bezig, dus zal het af en toe ook wel eens thuis gamen op de PS Vita worden om de game een beetje op tijd uit te kunnen spelen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Gedownload bedoel je? Nee grapje, haha. Far cry 2. Moet hem nog installeren maar ik heb de gameplay gezien, lijkt me echt zoooo cool! Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 30 april 2012 Rapport Geplaatst: 30 april 2012 Modnation Racers Road Trip voor de PS Vita, eerst even de singleplayer uitspelen en daarna banen maken en die online gooien. Het leuke daarvan is als jou map veel gedownload word dan sta je ergens boven aan de lijst, helaas zitten er wel wat bugs in de game. En is de besturing ook niet altijd optimaal, zeker geen topper. Maar wel leuk om af en toe een paar uurtjes tussendoor te spelen. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 17 mei 2012 Rapport Geplaatst: 17 mei 2012 Gran Turismo 4 Manchester United Football Club PES 4 PES 5 Allen voor de PS2. Heb een PS2 met Q-day gekocht, dus vond deze titels er wel leuk bij. Reageren
Wooods Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 Medal of Honor Ace Combat Assault Horizon LE Killzone 2 LE MoH vind ik er online veel beter uitzien betreft de wapens en de grahpics en is zeker niet zo goed als BF maar voor €8 kon ik hem niet laten liggen. Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 (bewerkt) Fifa 11 Voor 16 euro op de kop weten te tikken. En mijn volgende game word...(tromgeroffel)... GTA V! IK heb mezelf beloofd tot aan de release van GTA V geen nieuwe spellen te kopen, ik heb er al zat... :$ Bewerkt: 19 mei 2012 door Poepchineesje Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Xbox 360 Slim plus Max Payne 3, de Xbox 360 Slim had ik maar liefs 160 euro voor betaald bij de mediamarkt. Wel zonder hardeschijf dan, maar dat maak voor dat geld ook niet zo veel uit. Voor een PS3 Slim ben ik niet gegaan, anders liggen er wel zó´n 50 Xbox 360 games nutteloos te zijn in de kast. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 De laatste game die ik kocht was al een tijdje geleden: Batman Arkham City En ik heb Uncharted 3 ook te leen gekregen van een vriend. Reageren
Limbolander Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 SSX. Man wat een tegenvaller van een game.. beste in de serie vond ik de On Tour. ssx tricky gespeeld vroeger? dat was echt de beste. rest viel allemaal zwaar tegen nieuwe SSX laatst ook gehaald 1.5 uur gespeeld vond m wel aardig >>> Door Svenie: Dit is geen topic met betrekking tot de game SSX. Gelieve dan ook ontopic te blijven. <<< Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Net als vele anderen heb ik afgelopen week Max Payne 3 aangeschaft. Reageren
myron.b Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Geplaatst: 25 mei 2012 Ik heb zojuist Maffia II gekocht! Voor 5,- kon ik 'em niet laten liggen. Reageren
henk_NL Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Geplaatst: 25 mei 2012 ik kocht als laatst max payne 3 Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 29 mei 2012 Rapport Geplaatst: 29 mei 2012 Ik heb zojuist Maffia II gekocht! Voor 5,- kon ik 'em niet laten liggen. Zo dat is zeker goedkoop, ik zag de game vanochtend nog voor 20 euro bij de bart smit liggen. Waar heb je de game vandaan? Allemaal kopen mensen, 5 euro is niets voor de beste game van 2010. Ik heb bij bart smit vanochtend Army of Two 40th Day gekocht voor 12 euro, Max Payne 3 had ik al uitgespeeld. En ik moet me toch kunnen vermaken tot Spec Ops The Line uit komt. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Geplaatst: 22 juni 2012 Voor de playstation 3: Dragonball z raging blast 1,2 Dragonball z burst limit xbox 360 Kameo Assassin creed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.