candesco Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Torchlight en Blades of Time. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 FIFA 12 met mijn PS3. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 Ik hoop morgen Sleeping Dogs binnen te krijgen. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 (bewerkt) Jak and Daxter HD triologie Duke Nukem Forever Balls of Steel edition Bewerkt: 18 augustus 2012 door onbekendeIV Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2012 Sleeping Dogs Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2012 Deus Ex human revolution Benelux editie ps3 voor maar 5 euro Reageren
bugatti Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2012 Sleeping Dogs 1 dag voor de release gekocht Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Sleeping Dogs voor maar 5 euro. Met dank aan hen die mij kortingsbonnen hebben gegeven op mijn verjaardag. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Het mag eigenlijk niet op dit forum , maar mijn laatste game die ik gekocht heb is Saints Row 2 voor 10 euro, bij de FRS (2ehands). Het bevalt mij erg goed, veel meer humor en kleur in het spel. Daarom ga ik dus ook zeker Saints Row The Third een keer kopen Reageren
commando Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Geplaatst: 2 september 2012 Sleeping Dogs voor maar 5 euro. Met dank aan hen die mij kortingsbonnen hebben gegeven op mijn verjaardag. heb nog 100 euro aan bonnen liggen... maar een paar games daarvan kopen overigens heb ik al een geruime tijd geen games meer gekocht, maar speel wel meer freetoplay games Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 New Super Mario Bros 2 voor de 3DS, de game is wat aan de makkelijke kant wat mij betreft. Het is wel een vermakelijke game voor in het vliegtuig, vandaar de aankoop. Over een paar weken ga ik echt pas aan de game beginnen, het eerste level is in ieder geval veel te makkelijk voor een eerste level al. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Sleeping dogs Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 4 september 2012 Rapport Geplaatst: 4 september 2012 Borderlands 2 + Season Pass . Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 12 september 2012 Rapport Geplaatst: 12 september 2012 Mass Effect 3 heb ik voor 30 euro gekocht bij intertoys, ik moet er nog aan beginnen. Het lijk mij een goede game waar veel uren in moeten gaan zitten, eens even kijken op welke manier ik Mass Effect 3 ga uitspelen. Want niet alle manieren zijn even geliefd om het maar zo te zeggen. Reageren
candesco Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Mass Effect 3 heb ik voor 30 euro gekocht bij intertoys, ik moet er nog aan beginnen. Het lijk mij een goede game waar veel uren in moeten gaan zitten, eens even kijken op welke manier ik Mass Effect 3 ga uitspelen. Want niet alle manieren zijn even geliefd om het maar zo te zeggen. Bij Nedgame is Mass Effect 3 18 euro en als je het van dit weekend had gekocht, dan hoefde je geen verzendkosten te betalen. Ook bij Dixons zag ik het voor die prijs. Mag trouwens ook wel voor het slechtste deel uit de reeks. De ME trilogie is in tegenstelling tot de GTA III trilogie eentje die per deel achteruit is gegaan. Eerste Mass Effect blijft de beste en is ook meer RPG. Zelf Borderlands 2 gekocht met de premiere club content. Had het gepreordered bij Nedgame, maar kreeg het spel zaterdag pas binnen via de post. Ook L.A. Noire the complete edition aangeschaft. Bij de dixons uit de budgetbak gevist voor € 15. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.