Jump to content

Laatste game die je gekocht hebt

Recommended Posts

• Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MovieGamer

92

• moechy

59

• End Of The Riot

33

• GuitarGuy666

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Bioshock Infinite voor 45 eurotjes, overal op reviewsites zie je 10en als oordeel. Dus dat moet wel goed komen, één deze dagen komt de game binnen. Ik heb er hoge verwachtingen van, verder zijn er nog een hoop games die ik binnenkort ga kopen. Er is een hoop in te halen sinds eind vorig jaar voor mij.

Geplaatst:

Ik heb als laatst Far Cry 3 gekocht, daarna ook meteen naar huis en had hem binnen 2 dagen uit. Ben laatst opnieuw begonnen.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Gisteravond heb ik Cities in Motion 2 gekocht, aangezien het niet veel kostte en het mij wel interessant leek. Op het eerste gezicht lijkt het erg op SimCity, maar feitelijk gezien is het een compleet ander spel. Je werkt uiteraard wel met steden, maar het doel van het spel is dat je het verkeer in de stad regelt, voornamelijk met openbaar vervoer. Dat vind ik best interessant in het dagelijks leven, dus vandaar dat ik hem heb aangeschaft.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gisteren via Marktplaats in de buurt 5 games (Mass Effect 3, Forza 4, BO1, Sleeping Dogs & Halo 4) gekocht voor 100 euro, KOOPJE :D!

Geplaatst:

Ik heb ongeveer twee dagen geleden Garry's Mod gekocht want hij was die dag maar 2,50 en ik wilde die game al een tijdje uitproberen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Grand Theft Auto IV complete en Tomb Raider. Alleen nog TBOGT uitspelen, en ondertussen voor gta 5 sparen :)

• 3 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...