Jump to content

Laatste game die je gekocht hebt

Recommended Posts

Geplaatst:

The Elder Scrolls V - Skyrim (Legendary Edition)

Omdat ik die al een heeeelee lange tijd wou hebben!

En hij bevalt me echt geweldig!

Dus echt een aanrader voor iedereen!

• Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MovieGamer

92

• moechy

59

• End Of The Riot

33

• GuitarGuy666

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Natuurlijk GTA V. Nu ik er aan denk, daarvoor krijg ik nog €30,- van mijn broertje. :7

Bewerkt: door MostWantedKid
Geplaatst: (bewerkt)

Als laatste heb ik Splinter Cell: Blacklist gekocht. Een erg leuk en mooi spel, vooral op mijn nieuwe videokaart (zie zelfgemaakt fotootje hieronder). Een tijdje geen stealthgame meer gespeeld, dus dat is wel weer leuk :)

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

GTA V PS3, betaald door m'n pa. Dealtje: jij haalt op de toetsen van deze week hoger dan een 9, ik betaal. Latijn: 9.2, wiskunde: 9.2. Kwam mooi uit ;)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb als laatste game last of us,tomb raider en far cry 3 gekocht.The last of us een super game ziet er heel goed uit verhaallijn goed die geef ik een9/10. Tomb raider verhaal kan er mee door een 7/10. Far cry 3 nog niet zo vaak gespeelt omdat ik nog gta 5 speel die een beetje tegen valt verhaallijn vindt ik tekort.

Geplaatst:

Battlefield 4 voor ps3 voor men verjaardag ;p Heb ook nog steeds eenkortings bon van 10 euro van bol.com liggen voor een game al weet ik niet welke ik zal kopen

Geplaatst:

Hotline Miami, na GTA V natuurlijk, voor een eurootje of drie. Best een verslavend spelletje, en een spel zoals het hoort te zijn. Moeilijkheid ten top en geen checkpoints, maar dan toch die verslavende en opfokkende gameplay en soundtrack.

Een aanrader, en zeker voor die prijs!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...