Ezra24rct3 Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Ik ben meerdere keren alleen voor deze game naar meerdere winkels in NL gegaan, en na lang zoeken zag ik hem bij de gamewinkel die een paar straten verder op zat Reageren
NicolaB Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 ... Nice, is het een leuk spel? Reageren
Rutger. Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 (bewerkt) Wellicht een beetje laat, maar ik heb gisteren L.A. Noire - The complete edition gekocht Bewerkt: 11 december 2013 door ZaroX Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 ... Nice, is het een leuk spel? Ja! Ondanks dat ik hem een stukje op m'n Wii heb gedaan heb ik er bog geen spijt van! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Knack, Assassins creed Black Flag Killzone Shadow Fall Alle 3 voor de ps4 En allemaal geweldig tot nu toe. Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Wellicht een beetje laat, maar ik heb gisteren L.A. Noire - The complete edition gekocht En vind je het een leuke game? Ik vond het snel van hetzelfde worden. De sfeer vond ik wel leuk ... Nice, is het een leuk spel? Ja! Ondanks dat ik hem een stukje op m'n Wii heb gedaan heb ik er bog geen spijt van! Oke, nice. Ik heb hem zelf niet (wel die James Bond op die Call of Duty engine). Mijn laatste game die ik gekocht had, was Assassins Creed 4 Reageren
Rutger. Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 En vind je het een leuke game? Ik vond het snel van hetzelfde worden. De sfeer vond ik wel leuk Tot nu toe nog wel vermakelijk, het jammere vind ik dat je van de ene missie meteen naar de andere missie gesleurd wordt zonder enige 'freeroam' tijd. In GTA heb je die vrijheid wel en ik snap dat dat niet één op één kan worden toegepast op L.A. Noire maar het zou leuk zijn als je gewoon door de stad kan rijden en kan reageren op oproepen (en niet dat je tijdens een missie opgeroepen wordt). Mijn laatste game die ik gekocht had, was Assassins Creed 4 Bevalt dat een beetje? Heb je daarvoor ook andere AC gespeeld? Ik heb AC nog nooit gespeeld, is het de aankoop waard? Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Bevalt dat een beetje? Heb je daarvoor ook andere AC gespeeld? Ik heb AC nog nooit gespeeld, is het de aankoop waard? Ik persoonlijk vind Assassins Creed 4, een beetje op een uitbreiding van AC2 lijken. Zoals die uitbreidingen van Ezio. Dat wil niet zeggen, dat ik het geen mooi spel vind. Ik vind elke AC echt mooi. Maar ik vind het geen volledig nieuwe titel waardig. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Ghosts gekregen . Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Vandaag, kwam ik bij m'n opa en oma. Er lag niks onder de kerstboom. Ik ga aan tafel zitten, en zoek mijn oplader voor m'n iPad. Opeens zegt mijn opa, nadat hij wat te drinken voor mij heeft gepakt, dat hij nog iets voor mij had. En het is precies wat ik wou! Assassin's Creed IV: Black Flag Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Ik heb me zojuist Assassin's Creed Revelations cadeau gedaan. Reageren
NicolaB Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Ik heb me zojuist Assassin's Creed Revelations cadeau gedaan. Haha, nice... Wie is de gelukkige? >.< Ik vond van AC2, Revelations nog wel de leukste. Mijn laatste game is trouwens Bioshock Infinite. Ik vind hem leuker dan de vorige Bioshocks. En alsnog blijft ie even uniek qua style Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Ik heb in de kerst aanbieding op de Xbox afgelopen week ultimate capcom vs marvel 3 gekocht, nu alleen noch slachtoffers vinden voor online hehe. mijn vrouw en zwager zijn geen optie, mijn vrouw vind fighting games niet leuk en mijn zwager is te goed omdat hij bijna elke dag aardig wat tijd vrijmaakt voor zijn spellen op de xbox of pc, dus aardig handig in bijna veel games. Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 (bewerkt) Afgelopen maand tot heden; Call of Duty Ghost (kut spel, niet moeten kopen) Battlefield 4 (mwha, de oude console generatie X360/PS3 kan het eigenlijk net niet aan, alles laad langzaam) Mafia 2 Special Edition (had de normale al maar wilde de edition puur voor de verzameling/heb) L.A. Noire Special Edition (same story as Mafia 2) Red Dead Redemption Special Edition (same story als Noire & Mafia) Hitman Absolution (moet ik nog binnen krijgen, binnen 3 dagen) Assassin's Creed IV: Black Flag Skull Edition (moet ik nog binnen krijgen, morgen(?)) In december geef ik altijd te veel geld uit, vooral aan games. De aankomende maanden, vooral januari, februari, maart & april geef ik amper wat uit dus dan spaar ik het weer op Bewerkt: 27 december 2013 door PatrickBateman Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Left 4 dead 2 (gratis weliswaar maargoed) Castle Crashers Garry's mod Counter Strike Source Bully the Scholarship edition Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.