Jump to content

Laatste game die je gekocht hebt

Recommended Posts

Geplaatst:

Call of Duty Ghosts, en m'n volgende wordt San Andreas op PC al moet ik 'm nogsteeds bestellen.. :puh:

Besteld en betaald. Dat is dus m'n laatst gekochte game! :D

Na een paar maanden rondgekloot te hebben met dezelfde game (FIFA 14) heb ik L.A. Noire opnieuw aangeschaft.

• Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MovieGamer

92

• moechy

59

• End Of The Riot

33

• GuitarGuy666

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Need For Speed: Rivals en Battlefield 4 voor de PS4. Dat wordt een weekendje lekker gamen.

Geplaatst:

Psychonauts en dan ook alleen maar omdat Day[9] zei datie goed was. Day[9] had gelijk, dat wel.

Geplaatst: (bewerkt)

BioSchock Infinite, Uncharted 3 en nog een voetbalspel gratis, via PlayStation Plus.

Wat is Bioshock eigenlijk voor game? Ik heb geen idee hoe die game eruit ziet.

>>> Door thebig: Zoals in de openingspost vermeld staat, mag je uitsluitend posten welke game je het laatst hebt uitgespeeld. Voor meer info over een game zoek/maak een topic erover of stuur een PB naar het lid in kwestie. <<< <-- of gekocht:P

Bewerkt: door TheDutchWesley
Geplaatst: (bewerkt)

Bioschock Infinite :puh:

€12.00 bij de Mediamarkt, was de dag aanbieding van 2e Paas Dag :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Paar dagen terug Far Cry 3 gekocht. Heeft goede recensie's en was niet duur. Heb hem nog niet gespeeld want ben in Oostenrijk.

Geplaatst:

Heb vandaag The Elder Scrolls IV: Oblivion gekocht. Eigenlijk ook The Saboteur voor de PC, maar die is niet voor mij, dus die telt niet!

Geplaatst:

Paar dagen terug Far Cry 3 gekocht. Heeft goede recensie's en was niet duur. Heb hem nog niet gespeeld want ben in Oostenrijk.

Succes, dat is één geweldige game. :)

Ik heb als laatste Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht. Volgens velen een van de betere games uit de CoD serie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...