.PhoeniX. Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Assassins Creed IV: Black Flag, Elder scrolls V Legendary Edition, en De Sims 3 voor mijn Playstation 3 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 GTA V voor de PS4. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 (bewerkt) -Super Smash Bros (Wii U) Bewerkt: 29 november 2014 door Noretz Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Battlefield 4. Natuurlijk crashed dat schijtspel alleen maar. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Laatste aankoop was Advanced Warfare. Althans, heb hem gekregen Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Zojuist GRID: Autosport gekocht Reageren
MovieGamer Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 (bewerkt) -Lara Croft and the Temple of Osiris (PlayStation 4) Gold Edition Bewerkt: 9 december 2014 door Noretz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Euro Truck Simulator 2 Banished The Settlers 7 Was €10,48 kwijt voor alle 3 Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Sniper Elite 2 en 3. En vast nog een hoop meer de komende twee weken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Civilization: Beyond Earth aangeschaft! :3 Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Civilization: Beyond Earth aangeschaft! :3 En, en, en? Wil hem ook erg graag kopen, maar vrienden zeiden dat het erg teleurstellend was. Weinig nieuwe elementen zeiden ze. Bullshit toch? Nieuw policysysteem, nieuw technonlogysysteem, nieuw opstartsysteem, en zo voorts. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Castle Crashers 4-pack voor wel 3,59 euro :O Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 En, en, en? Wel, de Civ-fanaticus en ervarene die ik ben kan ik niet anders concluderen dan dat deze game geniaal is. Wil hem ook erg graag kopen, maar vrienden zeiden dat het erg teleurstellend was. Geen idee wat ze dan hadden verwacht, het is een Civilization in een andere omgeving en speelwijze, weet niet wat er teleurstellend aan zou zijn. Weinig nieuwe elementen zeiden ze. Bullshit toch? Ahahaha. Ja, de game deelt natuurlijk wel dezelfde opmaak en manier van spelen als elke Civilization (en vooral V), maar de gelijkenissen houden snel op. Heel veel base-mechanics zijn aangepast. Trade is veranderd, de policies werken anders (fantastisch systeem trouwens), de technologies zijn gewoonweg indrukwekkend om ontdekken en het kent weer een extra aspectje dat in geen enkele vorige Civ op dezelfde manier aanwezig was: Focus leggen. Door de game heen bouw je logischerwijs enkele buildings en wonders, elke keer als je een building voor de eerste keer hebt gemaakt krijg je de keuze uit twee opties als enhancers op die buildings. Je kunt er dus je bestaande omgeving extra mee benutten of enkele zwakke punten compenseren, maar je hebt net wat meer mogelijkheden en iedereen kan zo wat meer diversifiëren. Ik weet niet in welke mate het vaste opties zijn, na een enkele spelbeurt kan ik dat nog niet zeggen, maar het bevalt me wel. De quests zijn ook wel een handig richtpunt als je even niet weet wat doen. Ow en de game is ook best traag (op de manier van rustig). De planeet is zeer vijandig en je verliest echt best een aantal units aan de omgeving en aliens alleen. Van mijn 4 Gunboats is er nog eentje in leven en die hou ik altijd dicht bij mijn havens om te healen. Ik heb het geluk dat ik op een schiereiland lig en de lokale aliens best passief zijn, want op het continent zijn al enkele steden kapotgemaakt (en ik speel momenteel op moeilijkheidsgraad I om de game te ontdekken) De Siege Worm is trouwens echt een verschrikking, is niet altijd agressief, maar heeft wel al enkele van me trade units simpelweg opgegeten. Altijd leuk. Nu ja, na 200 beurten (spelend op Normal, dus ±500 turns) ziet het er bij mij zo uit: Ik speel als Franco-Iberia (quasi opvolger EU), past me zeer goed qua spelen, net als dat African Union dat zou doen. Esmegui is veruit de grootste stad op de planeet en Lapronu volgt ergens rond plaatsje 4. Is zeker leuk om spelen, Beyond Earth. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.