Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is een filter (distort>displacement) en dan komt er een scherpje, en daar moet je OK drukken en dan moet je uit een PSD bestand kiezen. Maar ik snap deze filter niet. Kan iemand hier wat info over geven?

Geplaatst:

Inderdaad, dat vraag ik me ook al een tijdje af. Ik volgde een tut en toen moest je ook zo'n ding opgeven, toen stelde ik de vraag hoe je dat deed, en toen zei diegene dat je dat helemaal niet hoefde te doen :? Vaag hoor.

Geplaatst:

Deze filter haalt de duidelijke lijnen uit de psd, zodat die dffect hebben op de geselecteerde layer. Handig om je flow op een andere manier te versterken.

Geplaatst:
Deze filter haalt de duidelijke lijnen uit de psd, zodat die dffect hebben op de geselecteerde layer. Handig om je flow op een andere manier te versterken.

Oke, maar waarom moet je dan uit een psd bestandje kiezen als je op apply klikt op die layer?

Geplaatst:

Ik snap je vraag niet helemaal, wat ik eruit kan halen is dat je bedoelt te zeggen waarom je deze filter moet gebruiken na het 'apply image' gedeelte.

Geplaatst:
Ik snap je vraag niet helemaal, wat ik eruit kan halen is dat je bedoelt te zeggen waarom je deze filter moet gebruiken na het 'apply image' gedeelte.

Nee sorry, ik bedoelde:

Als je naar die filter gaat, dan komt er een schermpje en daar moet je OK op klikken:

displacedk3.png

Daarna komt er een ander schermpje en daar moet je een *.PSD file kiezen:

displace2px0.png

Mijn vraag is dus:

Waarom moet je een *.PSD file kiezen?

Geplaatst:
Om dus ergens de lijnen uit te halen. Het is net wave, maar de belangrijkste gedeelten worden eruit gepikt.

Oke bedankt! Ik snap het al wat meer ;).

Geplaatst:
*Bump*

Wat voor soort "displacement bestand" kan je het beste kiezen dan? :puh:

Gewoon paar bestandjes proberen en kijken welke het mooist is. Je kan het dan ook bijv op lighten zetten ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...