Jump to content

Empire building

spoeky

Recommended Posts

Hey :cya:

Ik heb een probleem. Ik ben bezig met het veroveren van de Empire Builings. Maar ik kan de empire building naast je savehouse (clymenus suite) niet veroveren. Nadat ik de auto kapot heb geschoten, komen er maar 4 gasten van de andere gang je aanvallen. Als ik die heb dood geschoten, komt er een rode driehoek op de radar. Het knippert het ook. Maar als ik ga kijken in de map, staat de driehoek nergens. De driehoek staat richting Leaf Links. Wat moet ik nu doen?

Delen op andere websites

Deze rode driehoek betekend een vijand die of een verdieping "lager" dan jou staat, of een verdieping "hoger". Gewoon een beetje rondkijken, en als je hem ziet knal je hem neer.

Delen op andere websites

Deze rode driehoek betekend een vijand die of een verdieping "lager" dan jou staat, of een verdieping "hoger". Gewoon een beetje rondkijken, en als je hem ziet knal je hem neer.

Dat snap ik. Maar als ik op start-map drukt, staat de driehoek er niet op. Als ik voor de Empire Building ga staan, staat de driehoek bovenin de radar. Dus over het water.

Delen op andere websites

Dat snap ik. Maar als ik op start-map drukt, staat de driehoek er niet op. Als ik voor de Empire Building ga staan, staat de driehoek bovenin de radar. Dus over het water.

Prober het eens meerdere keren. Als er constant hetzelfde gebeurt, zal het waarschijnlijk een bug zijn. Of ben je inderdaad nog neit in staat om deze empire te veroveren.

Misschien helpt het om een screen te posten, want het is me allemaal nog een beetje onduidelijk.

Delen op andere websites

Ik heb hem op de psp, maar ik weet niet hoe je dan een foto maakt. Maar toch heb ik via paint een plaatje gemaakt.

Het rondje is de map die je in het spel zelf ziet. Dus niet via de pauze menu! De pijl is de richtig waar je naartoe moet kijken. Ik heb ook de driehoek getekend. Hij wijst naar beneden. Zoals je ziet ligt het op de rand van het rondje. Als ik in de map kijkt via de pauze menu, staat het driehoekje er niet op. Dit hoort volgens mij niet.

Hopelijk begrijp je het nu beter!

Delen op andere websites

De Empire building teken op de kaart is half 'afgebroken'. Dus de Empire is half 'ingestort'. Kan het daar misschien aan liggen?

Dat lijkt me sterk. Nee, zoals het eruit ziet is dit gewoon een bug. Kap daarom je aanval af en probeer het later nog een keer. Start desnoods je PlayStation Portable helemaal opnieuw op, dat helpt meestal ook wel tegen van dit soort vervelende bugs. ;)

Delen op andere websites

Ik heb hem veroverd! Telkens als ik vanaf de Clymenus Suite starte gebeurde dit. Maar ik had nu eerst een andere Empire building veroverd. Daar had ik nu ook gesaved. Vanaf die plek ben ik naar de empire building gereden waar ik het over had. Nu kon ik hem wel normaal veroveren. Dit was waarschijnlijk een bug.

P-T-C en Pietje II, bedankt voor jullie hulp!

Delen op andere websites

Inderdaad, ik had dit ook meermaals bij andere buildings. Het driehoekje knipperde constant en als ik op start drukte, stond er oftewel niks, of het driehoekje stond in het midden van Leaf Links. Ook komen er geen mannetjes meer die je aanvallen en als je naar het driehoekje toerijdt, is de missie gefaald, daar je te ver weg ging.

Ik kan dus enkel maar herhalen dat je inderdaad een paar keer opnieuw moet proberen om deze bug te omzeilen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...