Jump to content

Computer slaat vast na opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net een Ford Focus mod gedownload, dus ik ging direct SA spelen en dan komt gewoon het pijltje met de zandloper, daarna zou dat cd'tje met dat driehoekje linksboven moeten komen, maar de hele computer sloeg vast. Ik kon niet CTRL+ALT+DELETE doen, de muis beweegde niet meer, de enige oplossing was om de computer met de knop uit te schakelen en daarna weer aanzetten. Wie kan me helpen?

Geplaatst:

Ik denk dat het aan de mod ligt. Misschien heb je hem verkeerd geinstalleerd of doet ie het gewoon niet. Je kan volgens mij het beste de mod verwijderen. Of gta sa opnieuw installeren. Je savegames blijven dan gewoon staan!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb deze mod al eens geïnstalleerd, en hij deed het. Maar ik heb hem erafgegooid omdat ik hem niks vond. Nu wou ik hem wel weer eens hebben.

PS: Ik heb hem geïnstalleerd zoals aangegeven staat in de readme.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Heb je meer mods geinstalleerd? Misschien heb je nu andere mods erop staan dan toen. Misschien dat het daar aan ligt.

Geplaatst:

Heb je dit vaker gehad ? ook zonder gta te spelen ? als het wel zo is ZONDER gta te spelen heb ik het zelfde probleem zonder die mod..

beeld staat vast geen error geen muziek meer muis beweegt niet meer .. toetsenbord staat vast alleen nog de Reset knop doet het ..

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je meer mods geinstalleerd? Misschien heb je nu andere mods erop staan dan toen. Misschien dat het daar aan ligt.

Eh... nee, ik heb geen mods, alleen die Ford.

Heb je dit vaker gehad ? ook zonder gta te spelen ? als het wel zo is ZONDER gta te spelen heb ik het zelfde probleem zonder die mod..

[...]

Ja, bij een ander spel had ik dit, na ca. 3 keer te herinstalleren was dit probleem verholpen.

Edit: Deze fout is normaal, want net startte ik SA op en hij deed het. Ik heb er na lang rijden eentje gezien, direct gestolen en in de TransFender gepimpt. Toch bedankt.

Bewerkt: door Donald F. Duck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...