Jump to content

nieuwe MTA server

Recommended Posts

Geplaatst:

opgelet mapmakers ik heb nieuwe maps nodig voor mijn server.. ik raak uitgekeken op mijn maps en heb dringend nieuwe nodig :cry:

duz daarom heb ik jullie nodig als je een vette map hebt gemaakt zet die hier dan ff en dan test ik hem.

als hij vet is dan komt hij in mijn server

het maakt niet uit wat voor map het is.. stunt.. deathmach.. of race

maar ik wil niet van die city races ik wil zelfgemaakte fun maps dus geen maps met alleen maar spawns pickups en checkpoints (als het een race is) :duh:

het liefst heb ik deathmach of race maps.. maar stunt iz ook wel vet.. die gaat er niet minder gauw uit :clown:

duz heb je een vette map zet hem er op.. heb je dit gelezen en wil je je map in een server maak er snel 1

:bier:

Geplaatst:

Naar mijn weten is het verboden om "reclame" te maken. Ik zal als ik jou was je bericht editten en dus de inhoud verwijderen.

Geplaatst:
Naar mijn weten is het verboden om "reclame" te maken. Ik zal als ik jou was je bericht editten en dus de inhoud verwijderen.

Vlgens mij is dit niet egt reclame maken hoor :)

Geplaatst:

ik maak helemaal geen reclame want ik zeg de naam van me server toch nie ^_^

Geplaatst:

Mij is verteld dat de crew harder tegen dit soort dingen zouden optreden. En voordat ik het vergeet, leer ABN te schrijven. Wat moet "duz" of "iz" voorstellen?

Geplaatst:

Maak je eigen maps. Ik denk niet dat je zo weinig inspiratie hebt om dat niet te kunnen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...