Jump to content

man/vrouw


Stephan14

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunit-Soldier

    2

  • chillco14

    2

  • Stephan14

    1

  • Jericho

    1

Hopelijk kan je op het begin zelf een mannetje maken voor je van start gaat. Als die functie erin komt zal je hoogstwaarschijnlijk ook wel je geslacht kunnen kiezen. Maar ik zou toch nog voor man gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk kan je op het begin zelf een mannetje maken voor je van start gaat. Als die functie erin komt zal je hoogstwaarschijnlijk ook wel je geslacht kunnen kiezen. Maar ik zou toch nog voor man gaan.

Ik hoop niet dat je zelf een mannetje moet maken .

IN sommige spellen kan je zelf je mannetje maken maar dat trekt op niets .

Ik vind dat er wel een optie zou mogen zijn dat je kan kiezen of je man of vrouw bent maar dat dat niet de storyline beinvloed

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij persoonlijk hoeft er géén vrouw in. Maar ik snap natuurlijk ook dat de vrouwelijke spelers dat misschien wel willen. Daarom lijkt het mij het beste als je kunt kiezen in het begin van het spel bijvoorbeeld. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom lijkt het mij het beste als je kunt kiezen in het begin van het spel bijvoorbeeld. :Y

Lijkt me niet echt leuk, en ik denk ook niet dat Rockstar dat gaat doen. Een vrouw en een man zijn heel anders, daarom moet het spel ook helemaal aangepast worden door een 2e personage. Dit is denk ik heel moeilijk. Waarschijnlijk neemt Rockstar gewoon weer 1 hoofdrolspeler neemt, en dat zal waarschijnlijk gewoon een man zijn.

Ik vind dat er wel een optie zou mogen zijn dat je kan kiezen of je man of vrouw bent maar dat dat niet de storyline beinvloed

Dat zal de storyline wel moeten beinvloeden, allemaal teksten moeten aangepast worden, en een vrouw zal nooit hetzelfde doen als een mannelijk personage. Dus de storyline zal heel erg moeten worden veranderd.

Ik weet wel bijna zeker dat het gewoon een mannelijk personage blijft, wat mij ook het beste/leukste toe lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat als ze een vrouw kiezen, veel mannelijke fans dit niet echt ´stoer´ vinden.

Denk ik he ! Geen boze vrouwen straks :7

Dus ik denk dan dat minder mannelijke fans het spel kopen.

Of het moet een HEEEL mooi meisje zijn :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ze dat er gaan inzetten hoor, het zal gewoon een mannetje zijn.(volgens mij toch)

Als je zelf een mannetje kan maken, dan is het niet meer leuk.

dat lijkt mij juist een pluspunt.

als er uitgebreide opties zijn om alles aan te passen naar je eigen smaak, is dat echt vet.

kijk maar naar Saint's Row. echt mooi verzonnen, ik owu dat dit al bij de oude GTA's was toegepast.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat als ze een vrouw kiezen, veel mannelijke fans dit niet echt ´stoer´ vinden.

Denk ik he ! Geen boze vrouwen straks :7

Dus ik denk dan dat minder mannelijke fans het spel kopen.

Of het moet een HEEEL mooi meisje zijn :7

Bij games, mta, samp enz. ben ik anders altijd een vrouw. :dans::Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al voor me. Een vrouw als hoofdpersonage echt stom lijkt me dat. Nee gewoon een man. Mannen zijn bekender in de misdaad. En zien er altijd cooler uit in de GTA's Die Catalina vind ik maar arrogant. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou R* na alle series nu een vrouw kiezen?

Het grootste deel van de kopers zijn van het mannelijke geslacht. Waarom zou R* die winst willen verliezen?

En als je zelf een mannetje/vrouwtje zou kunnen maken dan zou het misschien iets beginnen te lijken op Sims.

We zullen het misschien over 10 dagen weten :?

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel gewoon weer een man zijn. Maar een vrouw kan ook wel stoer zijn. Kijk maar naar Tombraider. Maar toch heb ik liever een man, ookal ben ik een meisje. Maar ik denk dat een man beter past bij Gta. Want een vrouw die gang leider is, past denk ik niet echt :puh: Maar ik zou het niet erg vinden als het een vrouw wordt!

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...