Boris H. Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 ik denk dat als ze een vrouw kiezen, veel mannelijke fans dit niet echt ´stoer´ vinden.Denk ik he ! Geen boze vrouwen straks Dus ik denk dan dat minder mannelijke fans het spel kopen. Of het moet een HEEEL mooi meisje zijn Hoezo zijn vrouwen in games niet stoer? Ik vind Lara Croft anders behoorlijk stoer! En op SA-MP is mijn ped ook altijd een vrouw. Maar R* zal wel weer gewoon een man doen zoals altijd. Gratz, Boris H. Reageren
ruttie Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 mij lijkt er geen moer an maar voor alle meisjes is het misschien iets leuker . en als je er een meisje in doet moet ze wel stoer of lekker zijn Reageren
Kakaroth Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Stoer, Ja, maar lekker Sorry, maar om nou lopen te geilen op een computer poppetje? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Man. Niet dat ik seksistisch ben ofzo. Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik kies gewoon voor een man. Het liefst weer een neger. Als het een vrouw is, krijg je echt zo'n vrouwlijke storyline enzo. Reageren
Wijst Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Doe mij maar een man...is tog mooier in een crimineel spel Reageren
Tunix Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik vind wel dat R* een keer een lekker wijf moet maken. Zo'n Lara Croft type Ik denk dat het een man wordt, maarja. Reageren
chillco14 Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 het zou me wel vet lijken een wijf gewoon zo1 als catalina zon aroogante trut Reageren
weci Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Amai, wat een taalgebruik... Ik denk dat het beter is dat je kunt kiezen tss mannetje of vrouwtje. Zo kan er geen onenigheid komen van discriminatie en die dingen... Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Het zal niet uit lopen tot discriminatie, anders is iedereen discriminerend toch? Lara Croft is een vrouwelijk persoon, DISCRIMINATIE! kan toch niet? En inderdaad dat taal gebruik, het zijn meisjes/vrouwen/dames en geen wijfen, misschien een hard voorbeeld maar hoe zal je het vinden als je moeder je zus of je vriendin een wijf worden genoemd? Even na denken voor dat je wat roept Reageren
chillco14 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 wahah ik zeg het dan ook alleen op dit forum Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 @ chillco14, zoals je wellicht al hebt gemerkt, dien je je ook op een forum te gedragen. Bedankt. Een vrouw als hoofdpersoon lijkt me persoonlijk een interessante nieuwe uitdaging voor Rockstar Games. Toen bekend werd dat de hoofdpersoon van GTA San Andreas een neger zou zijn, rezen er ook overal twijfels op. Nu we twee GTA's met een gekleurde hoofdpersoon verder zijn, doet niemand daar meer moeilijk over. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Nee lijkt me niks. Vrouwen horen niet in games. Ok, als bijrolletjes. Maar geen hoofdpersoon. Tomb Raider zuigt immers ook Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Nee, geen vrouw (krijg je van die domme verhaallijnen ). Gewoon een man (en het liefst eentje die je zelf kan maken). Reageren
gtamick Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 hmm ... een vrouw voor de verandering, heb je tenminste wat om naar te kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.