Jump to content

ogg_stream_reset_serialno


Mr.dick

Recommended Posts

Wie heeft het bestandje ogg_stream_reset_serialno voor mij? ik mis hem als ik gta san andreas wil un installeren, wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik heb even voor je rond gezocht, en ik ben één iemand tegen gekomen die hetzelfde probleem had als jou. Het probleem daar werd opgelost door het bestand 'ogg.dll' te vervangen. Natuurlijk heb je niets te verliezen, dus waarom zou je het ook niet even proberen. Ik heb het bestand voor je in mijn bijlagen gedaan waar je het zo uit kan halen. Na het downloaden even uitpakken en zetten in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.'

Ogg.dll:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft het bestandje ogg_stream_reset_serialno voor mij? ik mis hem als ik gta san andreas wil un installeren, wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik heb even voor je rond gezocht, en ik ben één iemand tegen gekomen die hetzelfde probleem had als jou. Het probleem daar werd opgelost door het bestand 'ogg.dll' te vervangen. Natuurlijk heb je niets te verliezen, dus waarom zou je het ook niet even proberen. Ik heb het bestand voor je in mijn bijlagen gedaan waar je het zo uit kan halen. Na het downloaden even uitpakken en zetten in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.'

Ogg.dll:

haha dan moet ik em wel kunnen downloaden, nu staat er als ik op ogg.rar klik dat ik geen toestemming heb om em te downloaden, maar ik heb het bestandje al via een vriend van me gekregen dus alsnog bedankt matthijs _O_

Ciao, Nick

nu heb ik heletijd als ik gta SA opstart de foutmelding: ''kan entrypoint van de procedure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll. dus ik heb er nog niks aan :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic ging hier toch ook al over? Kan een moderator deze even samenvoegen?

>>> Door Bling: Vooruit dan maar. :sigaar: <<<

Hij heeft gelijk, -Matthijs-. Ik denk dat dat bestand alleen voor Megaleden toegankelijk is, want als ik (als lid) erop klik, krijg ik deze foutmelding:

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie.
Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Het enige wat ik voor je kan doen is de ogg.dll uploaden. Als het goed is ziet ie bij de bijlagen.

Nou ja zeg nou kan ik niks uploaden! Nou staat dat gedeelte om te uploaden er niet! :N En ik heb de ogg.dll in een zip file gezet.

Bewerkt: door Teraku
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Wie heeft het bestandje ogg_stream_reset_serialno voor mij? ik mis hem als ik gta san andreas wil un installeren, wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik heb even voor je rond gezocht, en ik ben één iemand tegen gekomen die hetzelfde probleem had als jou. Het probleem daar werd opgelost door het bestand 'ogg.dll' te vervangen. Natuurlijk heb je niets te verliezen, dus waarom zou je het ook niet even proberen. Ik heb het bestand voor je in mijn bijlagen gedaan waar je het zo uit kan halen. Na het downloaden even uitpakken en zetten in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.'

Ogg.dll:

Ik heb ook niet meer hij zegt ook van ogg_stream_reset_serialno maar ik heb de ogg.dll file plz iemand reageer en om msn en stuur me want op forum kan je de bijlage niet pakken dus pm mij.

zo kan je me die file sturen thanks

>>> Door _KoE_Mzungu: Welkom op het forum sdd! Emailadres verwijdert, lees aub eerst >de regels van dit forum< even door. ^_^ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
  • 2 years later...
Wie heeft het bestandje ogg_stream_reset_serialno voor mij? ik mis hem als ik gta san andreas wil un installeren, wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik heb even voor je rond gezocht, en ik ben één iemand tegen gekomen die hetzelfde probleem had als jou. Het probleem daar werd opgelost door het bestand 'ogg.dll' te vervangen. Natuurlijk heb je niets te verliezen, dus waarom zou je het ook niet even proberen. Ik heb het bestand voor je in mijn bijlagen gedaan waar je het zo uit kan halen. Na het downloaden even uitpakken en zetten in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.'

Ogg.dll:

haha dan moet ik em wel kunnen downloaden, nu staat er als ik op ogg.rar klik dat ik geen toestemming heb om em te downloaden, maar ik heb het bestandje al via een vriend van me gekregen dus alsnog bedankt matthijs _O_

Ciao, Nick

nu heb ik heletijd als ik gta SA opstart de foutmelding: ''kan entrypoint van de procedure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll. dus ik heb er nog niks aan :N

heb het zelfde probleem :S .. Hulp Nodig!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Wie heeft het bestandje ogg_stream_reset_serialno voor mij? ik mis hem als ik gta san andreas wil un installeren, wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik heb even voor je rond gezocht, en ik ben één iemand tegen gekomen die hetzelfde probleem had als jou. Het probleem daar werd opgelost door het bestand 'ogg.dll' te vervangen. Natuurlijk heb je niets te verliezen, dus waarom zou je het ook niet even proberen. Ik heb het bestand voor je in mijn bijlagen gedaan waar je het zo uit kan halen. Na het downloaden even uitpakken en zetten in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.'

Ogg.dll:

als ik de ogg in de map '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.'

zet doet hij dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...