Puma Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Hey, een maat van me speelt veel Battlefield en hij vroeg mij een wallpaper van Battlefield 2142 te maken.. Nadat hij af was vond ik het resultaat zo mooi, dat ik dacht van "Laat ik het maar eens op het forum posten." Hier is hij dan: http://img522.imageshack.us/img522/9689/bf21421wo4.jpg Als mensen 'm als wallpaper willen, succes ermee.. Zijn er nog mensen die er een rate aan zouden willen geven? Bij voorbaat dank . PWC, Grtz Puma. Bewerkt: 18 maart 2007 door Puma Reageren
Puma Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) *Bump* Bewerkt: 20 maart 2007 door Puma Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Tja Puma... In eerste opzicht ziet hij er neit verkeerd uit. Maar ik kan de vervaagde shadowrender er neit helemaal uithalen. Je hebt hem wel weer mooi in een border geplaatst. veel kan ik er verder niet over zeggen, ondanks de shadow machine of wat is het.. en de border is het erg eenvoudig te noemen. Laat ik zeggen dat ik beter van je gewend ben. Daarom voor deze een milde 6. Maar de volgende keer wil ik beter van je zien! Reageren
glen dc Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Mooi gedaan. Behalve die Battlewalker->Wat minder >>> Door RonaldVC: Reclame verwijderd.. Ten eerste is reclame niet toegestaan, en ten tweede gaat het hier niet over spel zelf, maar over de wallpaper die Puma gemaakt heeft..<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.