Suburban Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 heej welke activity vinden jullie het leukst om te doen, bij saints row dan he persoonlijk: Insurance Fraud en Mayhem Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 heejwelke activity vinden jullie het leukst om te doen, bij saints row dan he persoonlijk: Insurance Fraud en Mayhem Ik heb de game zelf niet en heb dan ook geen idee welke activiteit het leukste is om te doen, maar ik weet wél dat dit topic zich beter thuis zal voelen in de Games Fora. Bij deze dan ook verplaatst naar een willekeurig Forum van de Games Fora, aangezien ik niet echt weet in welke categorie het hoort. Maar dat weet iemand anders vast wel die mij dan perfect aan zal vullen... Reageren
.Exorcist Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Ik vind de distruction derby toch echt wel een van de toppers onder de minigames. Trouwens mocht je ooit samen willen gamen met mij voeg me dan toe op xbox live (als je dat hebt) Lewenborg is me naam daar. M.V.G, -.Exorcist Reageren
SWYV Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 idd Insurance Fraud is gwn zooo zalig, jij kan zomaar vallen, das pas lachen of tegen keiharde aankomende jeep rennen en dan raken en zie je eigen mannetje vliegen, eerder mislukte stuntman dan superman ^^ Reageren
MNC3 Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik vind de distruction derby toch echt wel een van de toppers onder de minigames. Trouwens mocht je ooit samen willen gamen met mij voeg me dan toe op xbox live (als je dat hebt) Lewenborg is me naam daar. M.V.G, -.Exorcist Idd, is einegnlijk ook de enige wat echt leuk is. De rest is voor even grappig en voor de rest is het niet veel meer. Reageren
Suburban Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 insurance blijft ownen als ik gewoon buiten de cirkel ben zoek ik een hekje op en ga i kdaar over vallen ook Exorcist ik zal je toevoegen. ik heet fadefury M.I. Reageren
Eazy Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (aan t sparen voor x360 en saints row, 3 keer gespeeld) SHOPPEN! Reageren
Verrity Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Gijzeling , levert niet veel op maar is wel grappig. EDIT: Insurance is overdreven vind ik raar he. Bewerkt: 29 mei 2007 door Verrity Reageren
jakooza Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 insurance fraud, ik ga dan altijd met politie auto, beuken en eruit vallen, dat levert 2x meer op. maar als ik geld wil doe ik iets anders: ik steel gewoon een geldwagen, hij ziet eruit als een busje met een peterliner(vrachtwagen) voorkant. je zet hem in je garage. dan haal je hem eruit en laat je hem ontploffen met granaten. als hij ontploft komt er allemaal geld uit, simpelweg gewoon het geld pakken en naar je garage gaan om het nog een keer opnieuw te doen. tip: als je geen geldwagen kan vinden, dan moet je gewoon alle hijacking activities doen.(dacht ik) zo krijg je veel geld zonder codes en kan je toch nog de archievements halen (lkkr belangrijk ). hoop dat jullie er wat aan hebben, mssn kenden jullie het al maar toch. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 ook de destruction derby vet cool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.