Jump to content

Saints Row

Recommended Posts

Geplaatst:

heej

welke activity vinden jullie het leukst om te doen, bij saints row dan he :puh:

persoonlijk: Insurance Fraud en Mayhem

Geplaatst:
heej

welke activity vinden jullie het leukst om te doen, bij saints row dan he :puh:

persoonlijk: Insurance Fraud en Mayhem

Ik heb de game zelf niet en heb dan ook geen idee welke activiteit het leukste is om te doen, maar ik weet wél dat dit topic zich beter thuis zal voelen in de Games Fora. Bij deze dan ook verplaatst naar een willekeurig Forum van de Games Fora, aangezien ik niet echt weet in welke categorie het hoort. Maar dat weet iemand anders vast wel die mij dan perfect aan zal vullen... :puh:
Geplaatst:

Ik vind de distruction derby toch echt wel een van de toppers onder de minigames. :tu:

Trouwens mocht je ooit samen willen gamen met mij voeg me dan toe op xbox live (als je dat hebt)

Lewenborg is me naam daar. :cya:

M.V.G,

-.Exorcist

• 2 weken later...
Geplaatst:

idd Insurance Fraud is gwn zooo zalig, jij kan zomaar vallen, das pas lachen

of tegen keiharde aankomende jeep rennen en dan raken en zie je eigen mannetje vliegen, eerder mislukte stuntman dan superman ^^

Geplaatst:
Ik vind de distruction derby toch echt wel een van de toppers onder de minigames. :tu:

Trouwens mocht je ooit samen willen gamen met mij voeg me dan toe op xbox live (als je dat hebt)

Lewenborg is me naam daar. :cya:

M.V.G,

-.Exorcist

Idd, is einegnlijk ook de enige wat echt leuk is. De rest is voor even grappig en voor de rest is het niet veel meer.

Geplaatst:

insurance blijft ownen :D als ik gewoon buiten de cirkel ben zoek ik een hekje op en ga i kdaar over vallen :puh:

ook Exorcist ik zal je toevoegen.

ik heet fadefury

M.I.

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Gijzeling :D, levert niet veel op maar is wel grappig.

EDIT: Insurance is overdreven vind ik :clown: raar he.

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

insurance fraud, ik ga dan altijd met politie auto, beuken en eruit vallen, dat levert 2x meer op.

maar als ik geld wil doe ik iets anders:

ik steel gewoon een geldwagen, hij ziet eruit als een busje met een peterliner(vrachtwagen) voorkant.

je zet hem in je garage. dan haal je hem eruit en laat je hem ontploffen met granaten.

als hij ontploft komt er allemaal geld uit, simpelweg gewoon het geld pakken en naar je garage gaan om het nog een keer opnieuw te doen.

tip: als je geen geldwagen kan vinden, dan moet je gewoon alle hijacking activities doen.(dacht ik)

zo krijg je veel geld zonder codes en kan je toch nog de archievements halen (lkkr belangrijk :puh: ).

hoop dat jullie er wat aan hebben, mssn kenden jullie het al maar toch.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...