Jump to content

Mp3's kleiner maken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Weet iemand een programma waar je makkelijk mp3's kan comprimeren?

Dus dat het nummer minder MB wordt..

Bedankt!

Bewerkt: door Mark B.
Geplaatst:

Bij mijn weten is MP3 nu juist de oplossing om (te grote) muziekbestanden met een minimum aan kwaliteitsverlies op een zo'n klein mogelijke ruimte op te slaan. Met andere woorden: kleiner dan MP3 met dezelfe kwaliteit kan (nog niet). Wat je natuurlijk wel kan doen is de bitrate veranderen (bijvoorbeeld van 192 naar 128). Maar of dat nou erg mooi wordt :N. Ik vrees dat je niet veel ruimte kan besparen in ieder geval....

Geplaatst:

Wat sheep zegt is helaas waar :O

Mp3 is momenteel het kleinste muziek formaat.

Maar er zijn wel andere manieren om een Mp3 te maken.

Denk dan aan de codec

Bijvoorbeel Lame Mp3 is volgens mij iets kleiner dan het Mp3 formaat van Microsoft =D

Naja je schiet er toch niet zoveel mee op om dat allemaal uittezoeken dus kortom

Nee :O

Grats

Geplaatst:

Ik had eerst ook een programmaatje van Codecs maar die ben ik kwijt ^_^ maar bedankt voor het herinneren :Y

Bedankt Sheep en Dhr.Gybrus :tu:

Geplaatst:

Een meisje bij ons op school die in de 5e klas zit. Die heeft een kleine Mp 3 een vierkant.

3 of 4 cm ofzo breed en lang

>>> Door Preddy: Je bent denk ik even in de war tussen een mp3 (liedje) en een mp3 speler :)<<<

Geplaatst:

We gaan het hier niet hebben over mp3 spelers, daar heb je het Gadget forum voor. Als iemand nog een opmerking over het verkleinen van MP3 in de zin van liedjes heeft mag dat, maar laten we het daar ook bij houden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...