Payback Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 k kan nergus het antoword vinden dus maak k maar gewoon een nieuwe dinges maar bij m'n tweede vriendin. (die je bij de rijschool kan krijgen) staat soms een big foot. weten jullie wanneer je daar in kan?? of moet ik dan nog heel veel missies halen?? <_< en weten jullie hoeveel missies san fierro ongeveer heeft??? of hebben jullie er een lijstje van? mzzl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 k kan nergus het antoword vinden dus maak k maar gewoon een nieuwe dinges maar bij m'n tweede vriendin. (die je bij de rijschool kan krijgen) staat soms een big foot.weten jullie wanneer je daar in kan?? of moet ik dan nog heel veel missies halen?? <_< en weten jullie hoeveel missies san fierro ongeveer heeft??? of hebben jullie er een lijstje van? mzzl whaha hoe krijg je vriendin bij rijschool dan? :lol: welke rijschool?,.. pff hepk het spel uitgespeeld,.. heb ik een vriendin vergete :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skimi Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 k weet et ook niej k zit op 60% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Payback Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 k kan nergus het antoword vinden dus maak k maar gewoon een nieuwe dinges maar bij m'n tweede vriendin. (die je bij de rijschool kan krijgen) staat soms een big foot.weten jullie wanneer je daar in kan?? of moet ik dan nog heel veel missies halen?? <_< en weten jullie hoeveel missies san fierro ongeveer heeft??? of hebben jullie er een lijstje van? mzzl whaha hoe krijg je vriendin bij rijschool dan? :lol: welke rijschool?,.. pff hepk het spel uitgespeeld,.. heb ik een vriendin vergete :lol: bij de rijschool in san fierro staat op bepaalde tijden een mens. en als je daar tegen aanloopt zegt ze iets. of ze wil je nummer enzoww of ze vind je te magur danmoej je iets eten en dan wil ze je nummer en kan je telkens je auto bij haar huis laten repareren. soms staat daar zo'n groot ding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 als je eenmaal met Michelle op 50% zit...komt er te staan "Michelle really likes you now....she has giving you her car keys" als je dat ziet ....dan kan je in haar wagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Payback Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 owk tnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik heb haar nog niet als vriendin omdat ik dan eerst dik moet worden maar als je eenmaal dik bent en met haar hebt en 50% en dan weer dun word maakt ze het dan uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roberto Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 dat zouw k oowk wel wille wete........???? heeft iemand hier antwoord op....? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Eff iets anders, waneer kan je echt iets doen in die driving school. Op hoeveel procent moet je driving skill zijn? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik zou het niet weeten maar ik ben eigelijk ook wel benieuwd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 waar kan ik best met Michelle uitgaan?? vb eten in "diner??? of iets anders?? en waar wil zij naartoe in clubs welke clubs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik d8t dat je alleen maar na de plaats kon gaan waar een glas stond naar waar kan je dan nog soms??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Payback Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 dat zouw k oowk wel wille wete........???? heeft iemand hier antwoord op....? :unsure: als je haar als vriendin hebt en je word dan weer dun dan moet je eerst weer dik worden. anders gaat ze niet met je uit. heb k zelf ook gehad, wel baluh. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Payback Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Eff iets anders, waneer kan je echt iets doen in die driving school. Op hoeveel procent moet je driving skill zijn? :rolleyes: volges mijn krijg je dat gewoon. je driving skill maakt volges mijn niks uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) (BeefCief @ Nov 28 2004, 03:09 PM)Eff iets anders, waneer kan je echt iets doen in die driving school. Op hoeveel procent moet je driving skill zijn? Ik dacht dat je een telefoontje kreeg van iemand dat je daar heen kan gaan. Ik heb die vriendin nog maar één keer in de rijschool gezien en toen zei ze dat ik te mager was, toen ben ik wat gaan eten.(Fat is nu ongeveer 25% ) Ik ging terug en ze was er niet meer, ging de volgende dag kijken en was er ook niet, ging de volgende dag kijken... Is er misschien een dag wanneer ze daar is?(en uur) Bewerkt: 28 november 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.