Mazzeltje Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 waarom gebruiken toch heel veel mensen het woordje Bigfoot, maar ze bedoelen de auto Monster. als ik het woordje Bigfoot lees denk ik gelijk aan de echte Bigfoot wat misschien een Easter Egg is. dus ik kijk of ze nog iets nieuws hebben over deze Aap achtige mens, blijkt dat ze het over de auto hebben die Monster heet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 waar kan ik best met Michelle uitgaan?? vb eten in "diner??? of iets anders?? en waar wil zij naartoe in clubs welke clubs? waarschijnlijk Misty's vlakbij je gym in SAn Fierro, is een lange rit maa zeker de moeite waaard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 waarom gebruiken toch heel veel mensen het woordje Bigfoot, maar ze bedoelen de auto Monster.als ik het woordje Bigfoot lees denk ik gelijk aan de echte Bigfoot wat misschien een Easter Egg is. dus ik kijk of ze nog iets nieuws hebben over deze Aap achtige mens, blijkt dat ze het over de auto hebben die Monster heet Bigfoot zit niet in het spel, en zo'n auto wordt nou eenmaal ook bigfoot genoemd. Shit happends. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 waarom gebruiken toch heel veel mensen het woordje Bigfoot, maar ze bedoelen de auto Monster.als ik het woordje Bigfoot lees denk ik gelijk aan de echte Bigfoot wat misschien een Easter Egg is. dus ik kijk of ze nog iets nieuws hebben over deze Aap achtige mens, blijkt dat ze het over de auto hebben die Monster heet Bigfoot zit niet in het spel, en zo'n auto wordt nou eenmaal ook bigfoot genoemd. Shit happends. dus volgens jou is het nu echt zeker dat er geen bigfoot in de bossen rond loopt. want ik weet het echt niet meer na al die verhalen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.