Sseb Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 hey ik wil ff wat maken qua kleding, en daarvoor heb ik nu Urban Camo nodig een broek die te koop is bij binco. en ik kan de .txd nergens vinden. wat is de naam van Urban Camo texture? alvast bedankt grtzz, seb Reageren
SWYV Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) worktrcamogrn.TXD of worktrcamogry.TXD worktrcamogrn = donkergroene urban camouflage broek worktrcamogry = grijze urban camouflage broek Bewerkt: 19 maart 2007 door SWYV Reageren
Sseb Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 worktrcamogrn.TXD of worktrcamogry.TXDworktrcamogrn = donkergroene urban camouflage broek worktrcamogry = grijze urban camouflage broek jaaaaa ik had hem net gevonde -_- 1 minuut geleden wou het gaan melden. toch bedankt Reageren
SWYV Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 gebruik best de shopping.DAT voor als jij kledingen wilt vinden (voor in de toekomst voor jou he ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.