Jump to content

The Da Nang Thang

Recommended Posts

Geplaatst:

Inderdaad een lastige missie. Als je eenmaal op het schip bent, zorg er dan voor dat je je altijd verschuilt achter een van de dozen of containers. In onze "Walktrough" staan nog meer tips, en zelfs de gehele uitleg en verloop van de missie.

Hopenlijk heb je er wat aan. Zo niet, dan horen we het wel.

Geplaatst: (bewerkt)
Heeft iemand een paar tips ik ben al dood voor dat ik de gijzelaars heb gezien:P

Vaak wordt deze missie als lastig ervaren maar in feite valt het wel mee hoor, er moet alleen op de juiste manier gehandeld worden. Allereerst zit je met een minigun in een helicopter samen met de maten van Woozie. Zorg dat je zoveel mogelijk vijanden dood terwijl je in de helicopter zit. Dit maakt het des te makkelijker als je eenmaal aan boord bent. Zodra de bewakers geconcludeerd hebben dat er niemand levend uit de helecopter is gekomen klimt CJ aan boord van het schip. Er staat links van je een bewaker met zijn rug naar je toe. Ga in de sluipstand ('C') en vermood de bewaker met je mes, het enige wapen wat je hebt overgehouden tijdens je val. Deze bewaker heeft een shotgun, raap deze op. Klim nu op de containers en sluip naar de volgende bewaker. Waarschijnlijk heeft hij je door tijdens het beklimmen van de containers, dus moet je hem afmaken met de zojuist opgepakte shotgun. Als je uit de helicopter alle bewakers hebt weten neer te schieten dan is er bovenop de containers geen probleem. Anders zul je creatief met je wapens moeten omgaan om de overige bewakers neer te schieten. Gebruik de containers als schild en loop in de sluipstand over het schip zodat je minder makkelijker geraakt wordt en preciezer kunt richten. Maak ook gebruik van de healthpickup en de armorpickup zodat je niet zonder leven komt ze zitten. Als je de gegijzelde bevrijdt hebt dan kun je naar de brug gaan, vermoord daar de overige bewakers. Als laatste krijg je een kantana om de 'Snakehead' te vermoorden. Als je dat lastig vindt kun je ook gewoon je shotgun gebruiken. Als laatste moet je terug naar het dek en ontsnap je samen met de gegijzelde met Dinghy's. Veel succes!

Bewerkt: door Bassiej™

Ik had em gehaald maar me vader dee de pc uit toen ik nog niet had gesaved

:duh:,,

Zou ik een savegame aanvragen dan of hoe doen jullie het?

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst:

als ik jou was zou ik zoveel mogelijk schuilen sluipmoorden plegen.

Als het je echt neit meer lukt kan je hem natuurlijk door iemand anders laten doen ;)

Veel Succes !

Ik had em gehaald maar me vader dee de pc uit toen ik nog niet had gesaved

:duh:,,

Zou ik een savegame aanvragen dan of hoe doen jullie het?

Je kunt natuurlijk een savegame aanvraag in het Savegane Aanvraag topic posten. Je haalt de desbetreffende savegame uit de map Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Deze upload je op het forum tijdens het posten van je aanvraag. Daarna zal iemand jou aanvraag behandelen en je missie halen. Daarna wordt je savegame weer gepost door diegene die de missie voor jou gedaan heeft. Dan kun jij hem weer downloaden en terug in je User Files map zetten. Start je spel op en speel weer verder!

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon de missie nog een keer proberen en zodra het gelukt is saven ;).

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:

Voor als je niet weet hoe je dus sluipmoorden pleegt: dit heb je dus geleerd in de missie Madd Dogg's Rhymes. Selecteer het mes als wapen. Je moet in hurkstand (C op de PC, R3 op de PS2, Xbox weet ik niet) achter een vijand gaan staan, en dan rechtermuisknop ingedrukt houden (PS2 R1). Zorg dat je niet te dicht bij hem staat, anders raak je hem aan en wordt je beschoten. Als je dus rechtermuisknop indrukt, zul je zien dat CJ zijn mes een beetje omhoog houdt. Doet CJ dit niet, ga dan iets dichter bij je slachtoffer staan, en probeer het dan nog eens. Als CJ zijn mes een beetje heeft opgetild, druk je op linkermuisknop (PS2 CIRCLE). Nu zal CJ de vijand van achter vastpakken en zijn/haar keel beginnen door te snijden. Zo heb je zonder rumoer een vijand omgelegd. In de desbetreffende missie, kun je als je de 1e bewaker hebt omgelegd zijn wapen pakken. Je kunt dit wapen gebruiken om je meteen een weg naar binnen te schieten, maar je kunt het ook bewaren als reserve en alleen maar sluipmoorden doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...