Jump to content

Liberty city in Gta vice city.


spoeky

Recommended Posts

hey :cya:

Ik zoek de liberty city mod voor Vice City. Het verandert Vice City in Liberty City. Ik heb met de zoekfunctie gezocht, maar ik krijg alleen maar dode linken. Weet iemand waar je de mod kan downloaden?

Alvast bedankt! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hey :cya:

Ik zoek de liberty city mod voor Vice City. Het verandert Vice City in Liberty City. Ik heb met de zoekfunctie gezocht, maar ik krijg alleen maar dode linken. Weet iemand waar je de mod kan downloaden?

Alvast bedankt! :cya:

Ik heb even op google gezocht voor je en kwam op deze pagina uit. Daar kun je de download vinden. Je moet je alleen wel even registreren voordat je hem kunt downloaden. Ook hier heb ik hem nog gevonden, zelfde verhaal als hierboven. Google is your friend :).

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt jongens! Hij doet het! Maar ik moet nu de hele storyline doen. Is er geen optie zodat alle eilanden open zijn? Op Gtaforums hadden ze het over dit:

You're best off just playing LC in debug mode. It has all of the islands open from the start, and the first mission from each "boss" on offer.

To turn it on, go to the Show Config utility, which can be found in your main LC folder. If it's not there, you'll need to create it by right clicking in your LC directory and selecting New -> Shortcut. Make the target location "C:\<your LC directory>\gta-lc.exe" -showconfig and you're ready to go. Double click on it to open it, and click Advanced. Click on the Debug tab, and tick the Use Debug Script checkbox, click Apply, and then Exit. Then, simply load up LC and start a new game and you should be set .

De Show Confic utily staat niet in mijn map. En aanmaken zoals het hier staat, lukt bij mij niet. Ik heb denk ik iets fout gedaan. Kan iemand me helpen met wat je moet doen?

Alvast bedankt!

Laat maar. Ik kan nu naar alle 3 de eilanden. Ik deed inderdaad iets fout :clown:. Maar ik ben eruit gekomen.

Bedankt Joriz en Bassiej™ voor de links!!

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...