Gino99 Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Hoi ik heb een vraagje:Als ik 5 wanted level achter me aan heb dan krijg je de FBI Washington achter je aan maar als ze je een tijdje achter na zitten verkleuren ze ineens van wit naar zwart of andersom.Is dit een bug ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Dit is op de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories zo, op de PlayStation 2-versie niet (althans, ik heb het op de PlayStation 2-versie nog niet meegemaakt). Dit is simpel te verklaren: de PSP is wat kracht betreft wat minder dan de PS2, waardoor de PSP veel langere laadtijden heeft. Dat zie je wel in bijvoorbeeld de gebieden, als je heel snel aan komt rijden is het gebied nog niet helemaal geladen, enzovoort. Dit is dus ook ten nadele van de FBI Washington, welke normaal gesproken een zwarte kleur heeft maar door de slome laadtijd nog maar een witte kleur heeft als het heel snel aan komt rijden. Meestal verschijnt na een paar seconden de zwarte kleur. Maar dit heeft dus gewoon te maken met de laadtijd, dus maak je je maar niet ongerust. Edit: Nou ja, een klein foutje in het spel dus. Maar het zorgt er in ieder geval niet voor dat je spel crasht of zo iets dergelijks, dus zó erg is het ook weer niet. Bewerkt: 19 maart 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Ik heb dit owk op de ps2 gehad .. dat er witte en zwarte waren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Dit is op de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories zo, op de PlayStation 2-versie niet (althans, ik heb het op de PlayStation 2-versie nog niet meegemaakt). Dit is simpel te verklaren: de PSP is wat kracht betreft wat minder dan de PS2, waardoor de PSP veel langere laadtijden heeft. Dat zie je wel in bijvoorbeeld de gebieden, als je heel snel aan komt rijden is het gebied nog niet helemaal geladen, enzovoort. Dit is dus ook ten nadele van de FBI Washington, welke normaal gesproken een zwarte kleur heeft maar door de slome laadtijd nog maar een witte kleur heeft als het heel snel aan komt rijden. Meestal verschijnt na een paar seconden de zwarte kleur. Maar dit heeft dus gewoon te maken met de laadtijd, dus maak je je maar niet ongerust. Ohw ok Thanks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprayboy Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Heel erg vreemd!! >>> Door SummerBase: Dit heeft toch helemaal niks met dit topic te maken? Dit wordt gezien onder categorie "spam", maar omdat je nog nieuw bent wil ik het wel door de vingers zien. Trouwens- Welkom op het forum! <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fulltime PSPer Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 Dit is op de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories zo, op de PlayStation 2-versie niet (althans, ik heb het op de PlayStation 2-versie nog niet meegemaakt). Dit is simpel te verklaren: de PSP is wat kracht betreft wat minder dan de PS2, waardoor de PSP veel langere laadtijden heeft. Dat zie je wel in bijvoorbeeld de gebieden, als je heel snel aan komt rijden is het gebied nog niet helemaal geladen, enzovoort. Dit is dus ook ten nadele van de FBI Washington, welke normaal gesproken een zwarte kleur heeft maar door de slome laadtijd nog maar een witte kleur heeft als het heel snel aan komt rijden. Meestal verschijnt na een paar seconden de zwarte kleur. Maar dit heeft dus gewoon te maken met de laadtijd, dus maak je je maar niet ongerust. Edit: Nou ja, een klein foutje in het spel dus. Maar het zorgt er in ieder geval niet voor dat je spel crasht of zo iets dergelijks, dus zó erg is het ook weer niet. wel het is gewoon omdat er zwarte en witte FBI washington's bestaan en niet omdat het een fout is in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 Dit is op de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories zo, op de PlayStation 2-versie niet (althans, ik heb het op de PlayStation 2-versie nog niet meegemaakt). Dit is simpel te verklaren: de PSP is wat kracht betreft wat minder dan de PS2, waardoor de PSP veel langere laadtijden heeft. Dat zie je wel in bijvoorbeeld de gebieden, als je heel snel aan komt rijden is het gebied nog niet helemaal geladen, enzovoort. Dit is dus ook ten nadele van de FBI Washington, welke normaal gesproken een zwarte kleur heeft maar door de slome laadtijd nog maar een witte kleur heeft als het heel snel aan komt rijden. Meestal verschijnt na een paar seconden de zwarte kleur. Maar dit heeft dus gewoon te maken met de laadtijd, dus maak je je maar niet ongerust. Edit: Nou ja, een klein foutje in het spel dus. Maar het zorgt er in ieder geval niet voor dat je spel crasht of zo iets dergelijks, dus zó erg is het ook weer niet. wel het is gewoon omdat er zwarte en witte FBI washington's bestaan en niet omdat het een fout is in het spel Maar dan veranderen ze toch niet zomaar van kleur.Ik denk gewoon dat het een bug is zoals Pietje al zei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 zoals PIETJE 2 al zij gewoon het geheugen misschien grotere geheugenkaart kopen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 Pietje II heeft niks gezegd over geheugen, voor zover ik weet Pietje II zei dat de kracht van de PSP afwijkt ten opzichte van de PS2. Dat heeft niks met het geheugen te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice-T Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 ik heb VSC op PS2 en heb ook zwarte en witte FBI Wachingtons. het is geen bug er zijn gewoon 2 kleuren ik heb zon witte gevangen en geparkeerd in een garage en hij blijft altijd wit ik heb ook een zwarte gevangen en die blijf ook altijd zwart. er zijn er gewoon 2 punt geen bug of zo iets. dat hij verkleurt betekent dat de Code van de auto is veranderd van wit naar zwart of andersom conclusie: geen bug maar 2 soorten autos plaats er maar direct een slotje aan want het heeft geen nut om er verder over te discuseren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) dat hij verkleurt betekent dat de Code van de auto is veranderd van wit naar zwart of andersom Een bug dus, dat hoort niet zomaar te gebeuren. Edit: Hieronder, dat lijkt me alleen maar een bevestiging dat het een bug is.. Bewerkt: 27 mei 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2007 Het is geen bug, het is gewoon iets stoms. Ik had namelijk een zwarte FBI washington. Deed m'n sterren weg, en zette hem in de garage. Kom ik een klein tijdje later terug bij de garage om hem te halen, is ie WIT geworden!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.