Gino99 Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Hey ik heb laatst nog VCS gespeelt en die unique stunt lukt maar steeds niet.Met welk voertuig moet je deze stunt halen Groetjes Gino! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Hey ik heb laatst nog VCS gespeelt en die unique stunt lukt maar steeds niet.Met welk voertuig moet je deze stunt halen Een PCJ-600 is het geschiktste voertuig voor de Unique Stunt Bonusses, om alle snelheid uit deze motor te putten moet je ervoor zorgen dat Victor Vance een aërodynamische houding op de motor aanneemt. Dit doe je door het linker analoge joystickje half naar voren te duwen. Victor gaat zo dus als het ware op de motor liggen (een aërodynamische houding dus), en hij zal zo op een gegeven moment zo snel als het licht gaan. (Let op: Victor moet als het ware op de motor (de PCJ-600 welteverstaan) liggen, niet staan!) Maar een Infernus volstaat voor deze schans waar jij het over hebt ook hoor. Veel succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Hey ik heb laatst nog VCS gespeelt en die unique stunt lukt maar steeds niet.Met welk voertuig moet je deze stunt halen Een PCJ-600 is het geschiktste voertuig voor de Unique Stunt Bonusses, om alle snelheid uit deze motor te putten moet je ervoor zorgen dat Victor Vance een aërodynamische houding op de motor aanneemt. Dit doe je door het linker analoge joystickje half naar voren te duwen. Victor gaat zo dus als het ware op de motor liggen (een aërodynamische houding dus), en hij zal zo op een gegeven moment zo snel als het licht gaan. (Let op: Victor moet als het ware op de motor (de PCJ-600 welteverstaan) liggen, niet staan!) Maar een Infernus volstaat voor deze schans waar jij het over hebt ook hoor. Veel succes verder! Ja ik probeer altijd met de PCJ of een andre snelle auto maar die adronimanise houding heb ik nog niet gebrobeert Groetevan gino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Ok bedank maar nog een vrraagje over een Unique Jump.Waarbij je die ruit invliegt ook in een gebouw in aanbouw in Ocean Beach Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Ok bedank maar nog een vrraagje over een Unique Jump.Waarbij je die ruit invliegt ook in een gebouw in aanbouw in Ocean Beach Ik begrijp jouw vraag niet echt, sterker nog volgens mij heb je niet eens een vraag geformuleerd. Maar goed, ik neem aan dat je vraagt hoe je de schans waar je het hierboven over hebt moet nemen. Nou, dat is heel simpel: die valt niet te nemen! Het is namelijk geen unique stunt bonus, de schans wordt alleen gebruikt op het einde van de missie Accidents Will Happen gegeven door Reni Wassulmaier. Dus ik hoop dat je niet urenlang hebt geprobeerd om deze stunt te nemen, want dat lukt je dus namelijk simpelweg niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Ok bedank maar nog een vrraagje over een Unique Jump.Waarbij je die ruit invliegt ook in een gebouw in aanbouw in Ocean Beach Ik begrijp jouw vraag niet echt, sterker nog volgens mij heb je niet eens een vraag geformuleerd. Maar goed, ik neem aan dat je vraagt hoe je de schans waar je het hierboven over hebt moet nemen. Nou, dat is heel simpel: die valt niet te nemen! Het is namelijk geen unique stunt bonus, de schans wordt alleen gebruikt op het einde van de missie Accidents Will Happen gegeven door Reni Wassulmaier. Dus ik hoop dat je niet urenlang hebt geprobeerd om deze stunt te nemen, want dat lukt je dus namelijk simpelweg niet. Ohw ok.Heel erg bedankt ik heb maar een kwartiertje geprobeerd.Mijn vraag was hoe je die moest nemen maar nu ik weet dat je die niet kan nemen dan is het goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.