Twankala Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) hier is ie... rates? edit: ik heb een lichtere versie, die post ik zo gedaan:) Bewerkt: 19 maart 2007 door twankala Reageren
demontventoux Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Zeer leuk gemaakt! Het "slaan-effect" is zeer goed gelukt. De stukjes aan het hoofd van Spiderman worden er echt "afgeslagen" en dat is zeer knap gemaakt. Ook de achtergrond vind ik mooi, alleen links van spiderman vind ik hem een beetje onduidelijk. De lichtinval rechts van dat monster dat slaat is ook leuk gedaan. De tekst zo op z'n hoofd opzij vind ik iets minder goed. Deze sig verdiend een 8/10 Reageren
Twankala Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) De tekst zo op z'n hoofd opzij vind ik iets minder goed. wat bedoel je met dit??? op zijn hoofd opzij? Bewerkt: 19 maart 2007 door twankala Reageren
.Djanick Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 De tekst zo op z'n hoofd opzij vind ik iets minder goed. wat bedoel je met dit??? op zijn hoofd opzij? verticaal denk ik, zou je je vorige ook nog erbij willen zetten? dus die donkere en lichte, kan ik het iets beter vergelijken Reageren
Twankala Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 de donkere de lichtere ik zou het eventueel ook nog lichter kunnen maken. zie maar Reageren
demontventoux Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Deze vind ik ook goed. Meer licht op de rug van spiderman, zorgt voor leuk effect. Vechten bij valavond PS: Je stelt daarboven een terechte vraag met "wat bedoel je hier". Want nu ik het zelf herlees weet ik ook helemaal niet wat ik wou opschrijven Waarschijnlijk 2 zinnen door elkaar in m'n hoofd ofzo. Ik bedoelde dus de teklst verticaal rechts van de sig Reageren
Woetsha Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) ik vind dat je spiderman goed maar die andere hangt precies scheef en er is precies maar 1 arm te zien en die tekst aan de zijkant moet je meer laten op valle over de achtergrond: het is een rare, lijkt precies in een rioolering Maar, EEN GOEDE SIGNATURE 7/10 Bewerkt: 20 maart 2007 door woetsha Reageren
Twankala Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 ik heb gehoord dat de tekst niet zo goed gevonden word, dus heb ik een vernieuwde versie(van de lichtere versie) nieuw: oud: de tekst bij de nieuwe is wat doorzichtiger, als het niet goed is, graag tips hoe het wel moet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.