brbgtaplayer Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Hallo, Ik heb de hele verhaallijn en alle races in career-mode uitgespeeld, maar er zijn nog steeds een aantal onderdelen (zoals velgen) die niet unlocked zijn! Hoe moet ik dit doen? En hoe zit het met die virus-vinyls? Reageren
White Gold Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Hallo,Ik heb de hele verhaallijn en alle races in career-mode uitgespeeld, maar er zijn nog steeds een aantal onderdelen (zoals velgen) die niet unlocked zijn! Hoe moet ik dit doen? En hoe zit het met die virus-vinyls? Heb je de challenges series al gedaan? Die vind je in het hoofdmenu. Bij die races krijg je namelijk nieuwe dingen om te tunen. Succes! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ok thanks! En hoe zit het met die virus-vinyls? En ik heb alleen maar tuners in mijn career, en ik krijg er geen gamerscore (xbox360) bij (daarmee kon je toch 25 gamerscore erbij krijgen)? Reageren
ikt Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Als ik mij goed herinner moet je tegen een paar soort van mesnen spelen, en dan heb je het ''virus''. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.