Jump to content

Prijs van GTA:IV


Radio Es.

Recommended Posts

^ nee natuurlijk niet.

jongens denk nou eens naaaaaaaaaaa

van de computerspellen staan de prijzen toch ALTIJD van tevoren al vast en elk spel kost toch ook even duur????

zou wat zijn als het ene spel 100 zou kosten en de andere 50.

maar jullie missen iets belangrijks.

de COVER die free record shop daar neerzet, is dit dus de officiele cover???

lijkt me niet dat ze een fan-art, fake cover neer zouden zetten. dat is volgens mij zelfs illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet je niet zoveel aantrekken van deze prijzen. Deze prijs wordt gewoon vastgesteld aan de adviesprijs van vergelijkbare spellen. Meestal zit hier nog een hoge winstmarge voor de retailer (de webshop of speelgoed/gamewinkel). Meestal gaan de prijzen dus wel snel omlaag.

Het is dus denk verstandiger nadat de adviesprijs echt bekend is naar een van de goedkoopste (maar let ook op kwaliteit) winkel te preorderen zodat je niet te veel betaald. Tussen winkels kan er soms namelijk wel een verschil zijn van 10 euro.

Je hebt gelijk. In de Mediamark kosten heel veel spellen 5 tot 10 euro minder dan in bijvoorbeeld Bartsmit. Het is dan wel verstandig om daar je GTA4 te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vrij logische prijs, dit zal bij niemand onverwachts aankomen.

Zoals hierboven wordt gezegd is de Mediamarkt wat goedkoper dan de Bart smit, maar je bent het goedkoopste uit als je GTA IV samen met een PS3 koopt. Er komt vast wel een 'GTA IV Pack' variant van de Playstation 3, die enkele euro's goedkoper is dan allebei los. Dit zal waarschijnlijk ook voor de Xbox gelden. Voorlopig kijk ik in ieder geval uit naar de trailer, en niet naar de prijs.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

GTA San Andreas op de PC kocht ik meteen op de eerste dag al, en toen was ie 50 euro. Ik hoop niet dat hij veel meer gaat kosten dan dat. En ik denk dat Rockstar ze eerst op PS3 en XBOX uit laat komen omdat ze misschien bang zijn dat iedereen hem op de PC gaat halen want 1. Het spel zal misschien een stukje goedkoper en 2. PS3 en XBOX zullen zo geld verliezen omdat niet iedere GTA-fan zo'n console heeft, en ze hebben er waarschijnlijk ook niet zo veel geld voorover.

Bewerkt: door Squidward
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik vindt toch wel geschrikt prijsje: hoe duurder GTA4 is: hoe beter( dan zit het wel meer realisme in he! :D:cya: )

Ja dat klopt hoe meer het kost hoe leuker het is!

Dat is niet altijd het geval hoor...

Laat hem eerst maar op de pc komen. Heel erg weinig mensen hebben het geld om een PS3 of Xbox360 te kopen. Ze gaan zaken verliezen man. Ze gaan naar de donder. Ik denk dat tie op de pc hetzelfde gaat kosten. Stomme Rockstar ook. :duh:

Je vergist je daarin. Rockstar Games Presents Table Tennis was ook alleen maar voor de Xbox 360 en R* is er toch nog? Niet zo pessimistisch, volgens mij kan je het niet hebben dat het zo duur kost, omdat je er geen geld voor hebt. Maar dat is een theorie en geen aanleiding voor een verdere discussie, want ik moest hier even op reageren.

En zelf vind ik het een goede prijs voor een goede game. Tegenwoordig kost alles zo duur. Dus waarom dit niet? Je krijgt bij GTA toch altijd waar voor je geld :D.

Link to comment
Delen op andere websites

De prijzen worden ook steeds hoger he.

Eerst waren alle nieuwste spellen 50 euro, toen werden ze 55 euro en nu al 65?

Ik wacht wel met kopen tot ie 50 euro is en tot die tijd gebruik ik dan maar een gedownloade versie als die er is.

Ik denk dat dit het spel was voor de Xbox 360, voor de PC kunnen ze dat echt niet maken

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of ik kan wachten. als ik een PS3 heb op het moment dat GTA uitkomt, ga ik hem gewoon halen. ik heb san andreas ook op de dag van release gekocht en heb er echt geen spijt van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...