Jump to content

Simpele tekst (logo/template)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een tut gedaan en er kwam dit uit (het is maar simpel):

Rates? Comments? ^_^

thx!,

Radio Es.

Bewerkt: door Radio Es.
Geplaatst:

Inderdaad lekker eenvoudig, maar daarom niet minder mooi. Het effect dat eraan zit vind ik erg netjes. Helaas vind ik het lettertype zelf een stuk minder. Misschien had je de outline wat kunnen vervagen, zodat het lijkt alsof het effect uit de tekst zelf komt.

7.5/10

Geplaatst:

ik geef je een 7 omdat het een beetje makkelijk is maar het is wel mooi die bogen hebben dezelfde kleur als de letters daarom zit er iets in knap ik raad je aan om een andere achtergrond te nemen!

iets zoals geel of oranje

Geplaatst:

Van wie zou die tut toch zijn? ^_^

Het ziet er erg leuk uit Radio Es, maar ik heb nog wel een paar tips voor je. Je kan wat lichtere kleuren gebruiken op deze zwarte background, want dan zie je iets meer van het effect. Of je kan het omdraaien, namelijk de tekst iets donkerder maken, en dan een witte background gebruiken. Ik zie hier ook commentaar over de outline. Bij mijn outcome van de tut was het zo dat je de bovenkant van de outline nauwelijks kon zien, door de kleuren eromheen. Probeer de opacity van de outline in dit geval wat te verlagen, of verander wat aan de kleuren.

KUTGW!

75%

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...